ملاقات عمومی اعضای شورای قضایی استان چهارمحال و بختیاری با بیش از ۲۳۰ نفر از شهروندان
ملاقات عمومی اعضای شورای قضایی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر برگزار و به مشکلات قضایی و حقوقی بیش از ۲۳۰ نفر از شهروندان رسیدگی شد.
خبرگزاری میزان -
در حاشیه این ملاقات احمدرضا بهرامی سامانی، رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضایی استان چهارمحال و بختیاری در سخنانی یکی از وظایف قوه قضائیه را رسیدگی به شکایات و تظلمات عنوان و اظهار کرد: در راستای خط مشی و سیاستهای دستگاه قضایی مبنی بر رسیدگی به مشکلات مردم و گره گشایی از کار آنها، جلسات ملاقات عمومی با شهروندان بصورت هفتگی و بطور مستمر در سطح حوزههای قضایی استان چهارمحال و بختیاری برگزار میشود.
بهرامی با بیان اینکه دستگاه قضایی استان پیگیر جدی حقوق عامه و مطالبات مردمی است، گفت: دادگستری و سازمانهای وابسته به قوه قضائیه در استان تلاش میکنند تا با همکاری یکدیگر و سایر نهادها و نیز تعامل با شهروندان، مطالبات و انتظارات آنها را شناسایی و گرفتاریهای حقوقی و قضایی آنها را برطرف کند و در این راستا برگزاری جلسات دیدار مردمی و ارتباطات چهره به چهره با مردم و مراجعان میتواند گامی موثر در تحقق این امر مهم باشد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ملاقات عمومی اعضاء شورای قضایی استان چهارمحال و بختیاری در محل حسینیه اعظم شهرکرد برگزار و به مشکلات قضایی و حقوقی بیش از ۲۳۰ نفر از شهروندان رسیدگی شد.
در حاشیه این ملاقات احمدرضا بهرامی سامانی، رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضایی استان چهارمحال و بختیاری در سخنانی یکی از وظایف قوه قضائیه را رسیدگی به شکایات و تظلمات عنوان و اظهار کرد: در راستای خط مشی و سیاستهای دستگاه قضایی مبنی بر رسیدگی به مشکلات مردم و گره گشایی از کار آنها، جلسات ملاقات عمومی با شهروندان بصورت هفتگی و بطور مستمر در سطح حوزههای قضایی استان چهارمحال و بختیاری برگزار میشود.
بهرامی با بیان اینکه دستگاه قضایی استان پیگیر جدی حقوق عامه و مطالبات مردمی است، گفت: دادگستری و سازمانهای وابسته به قوه قضائیه در استان تلاش میکنند تا با همکاری یکدیگر و سایر نهادها و نیز تعامل با شهروندان، مطالبات و انتظارات آنها را شناسایی و گرفتاریهای حقوقی و قضایی آنها را برطرف کند و در این راستا برگزاری جلسات دیدار مردمی و ارتباطات چهره به چهره با مردم و مراجعان میتواند گامی موثر در تحقق این امر مهم باشد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *