هیئت «میناب ۱۶۸» راهی تهران شد
هیئت مذاکره کننده «میناب ۱۶۸» مسقط را مقصد تهران ترک کرد.
خبرگزاری میزان -
محمدباقر قالیباف و هیئت همراه پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با «هیثم بن طارق» سلطان عمان و «بدر بوسعیدی» وزیرخارجه این کشور، راهی تهران شد.
در پی سفر هیئت میناب ۱۶۸ به مسقط، ایران و عمان کمیته مشترکی برای گفتوگو درباره تنگه هرمز تشکیل دادند که جزییات بیشتری از آن در بیانیه مشترکی که امروز منتشر خواهد شد، ارائه میشود.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *


