گزارشی از نخستین روز تشکیل ستاد پاسخگویی به مشتریان سایپا و ایرانخودرو
خبرگزاری میزان-ستاد پاسخگویی به مشتریان دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو از امروز آغاز به کار کرده اند.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه چندرسانهای ، ستاد پاسخگویی به مشتریان دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو از امروز آغاز به کار کرده اند و براساس اعلام وزارت صمت کلیه خودرهای پیش فروش شده که زمان تحویل آنها از ابتدای شهریور ماه تا آخر دی ماه 97 است بدون افزایش قیمت تحویل مشتریان گردد. در ادامه گزاشی از نخستین روز این جلسات را مشاهده میکنید.
[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/1970431_835.mp4']
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *