استقبال از مشارکت بخش خصوصی در ساخت بازار‌های مشارکتی میوه و تره بار/سهمیه گوشت گرم میادین با همکاری شرکت پشتیبانی امور دام افزایش یافت

11:44 - 03 بهمن 1397
کد خبر: ۴۸۷۸۸۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اعلام اینکه دو ضلع مصرف کننده از یک سو و تامین کننده و تولیدکننده از سوی دیگر در اولویت برنامه ریزی‌های این سازمان قرار دارند، گفت: سازمان مدیریت میادین به عنوان ضلع سوم سعی دارد تا شرایط لازم را برای ارائه خدمات از سوی تأمین کنندگان و تولیدکنندگان و استفاده از خدمات ارائه شده توسط مصرف کنندگان فراهم کند.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، سید سعید راد که در جمع معاونان این سازمان و مدیران میادین میوه و تره بار پایتخت سخن می‌گفت، با اعلام اینکه بعد از حدود ۴۰ سال که از عمر سازمان مدیریت میادین می‌گذرد، این سازمان نیاز به اصلاح ساز و کار‌های موجود و هوشمندسازی ساختار سنتی خود دارد، افزود: توسعه بازار‌های میوه و تره بار باید هدفمند باشد و هیچ بازاری بدون اطمینان از تعیین تکلیف وضعیت مالکیت و دریافت کُد شهرسازی ساخته نشود.

وی با اعلام آمادگی در خصوص مشارکت بخش خصوصی در ساخت بازار‌های مشارکتی میوه و تره بار، لزوم بررسی ایجاد بازارچه‌های میوه و تره بار در مجتمع‌های بزرگ مسکونی و تجاری با توجه به استقبال شهروندان از بازار‌های میوه و تره بار را مورد تاکید قرار داد و گفت: امروز سازمان مدیریت میادین در کنترل و کاهش قیمت میوه و تره بار و سایر محصولات پر مصرف موفق عمل کرده است و این موفقیت، اهمیت و ضرورت توسعه بازار‌های میوه و تره بار را دو چندان کرده است.

راد با اشاره به اینکه موفقیت میادین میوه و تره بار، باعث شده که چند وزارتخانه مورد سؤال قرار بگیرند که چطور سازمان مدیریت میادین توانسته است قیمت‌ها را کنترل کند و کاهش دهد، اما آن‌ها در این زمینه موفق عمل نکرده‌اند، اظهار کرد: کشورمان در شرایط تحریم قرار دارد و در این شرایط، سازمان مدیریت میادین به نمایندگی از مدیریت شهری تهران از هیچ تلاش و کوششی برای خدمت هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه همه اهتمام و توان خود را به کار گرفته‌ایم تا در رونق بخشیدن به سفره خانواده‌ها سهیم باشیم، تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری شرکت پشتیبانی امور دام، سهمیه گوشت گرم میادین میوه و تره بار در برخی روز‌ها به ۱۴۳ تُن رسیده است تا بتوانیم پاسخگوی تعداد بیشتری از شهروندان باشیم، ضمن اینکه میادین میوه و تره بار تنها نقاطی هستند که در آن‌ها مرغ تازه با قیمت ۹۸۰۰ تومان و مرغ منجمد به قیمت ۸۹۰۰ تومان عرضه می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با تاکید بر اینکه سیستم موجود در این سازمان باید اصلاح شود و با توجه به آسیب شناسی انجام شده و برنامه ریزی به عمل آمده، انجام تدریجی اقدامات مورد نیاز به منظور تحقق اهداف پیش بینی شده را در دستور کار قرار داده‌ایم، خاطرنشان کرد: میادین میوه و تره بار، پیشانی مدیریت شهری در برخورد با مردم هستند و با شهروندانی که به آن‌ها مراجعه می‌کنند، باید به بهترین شکل ممکن رفتار شود تا آن‌ها با آرامش خاطر و رضایت کامل به این مراکز مراجعه کرده و از آن‌ها خرید کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *