مشارکتی بودن و استفاده از اسباب بازیهای ایرانی از مشخصههای طرح بازی و یادگیری است
به گزارش گروه جامعه ، رضوان حکیم زاده در گردهمایی مشترک مسئولان، کارشناسان، رابطان استانی و معاونت آموزش ابتدایی ده استان کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزارشد، اظهار کرد: از طریق اجرای طرح بازی و یادگیری تحقق اجرای سند تحول بنیادین را در کف مدرسه پیگیری میکنیم.
وی ادامه داد: بر اساس سند تحول بنیادین مدرسه باید محیطی شاداب و پویا باشد و این طرح میتواند این شادی و پویایی را محقق سازد.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با ارائه گزارش مبسوطی از اقدامات انجام شده در خصوص اجرای طرح بازی و یادگیری تصریح کرد: تا کنون ده استان در اجرای آزمایشی این طرح مشارکت داشتهاند و سایر استانها نیز متقاضی مشارکت در بازی و یادگیری به صورت آزمایشی هستند.
حکیم زاده گفت: مشارکتی بودن، استفاده از اسباب بازیهای ایرانی و رعایت اصول اقتصاد مقاومتی از مشخصههای این طرح و تاکیدات وزیر آموزش و پرورش است.