«بیان واقعیت ها»، استراتژی رسانه ای وزارت صمت است

17:17 - 25 دی 1397
کد خبر: ۴۸۵۶۶۴
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشست با مدیران روابط عمومی سازمان ها و شرکت های تابعه گفت: بیان واقعیت ها، استراتژی رسانه ای وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان های مرتبط است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *