امکان عرضه مستقیم فرآوردههای کشاورزی تک محصولی در میادین میوه و تره بار
به گزارش گروه جامعه ، سید سعید راد با اشاره به تجربه موفق سازمان مدیریت میادین در عرضه تک محصولی مرکبات و سیب زمینی در میادین میوه و تره بار، افزود: در ارائه خدمات مناسب به شهروندان از جمله عرضه تک محصولی که براساس تجارت قبلی، بیشترین رضایتمندی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را به همراه داشته است، از همه اهتمام و توان سازمان استفاده میکنیم.
وی در خصوص شیوه واگذاری این نوع غرفهها توضیح داد: اشخاص واجد شرایط معرفی شده از سوی سازمانهای جهاد کشاورزی استانهای محل تولید در سراسر کشور جهت عرضه مستقیم محصول تولیدی خود میبایست پس از دریافت فرمهای مربوطه از سازمان جهاد کشاورزی استان خود، این مدارک را به سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار ارائه کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان رویکردی برد - برد است، خاطرنشان کرد: فرآیند و ساز و کار واگذاری حق بهره برداری از محلهای عرضه تک محصولی را تا جای ممکن تسریع و تسهیل کردهایم تا تولیدکنندگان واقعی بتوانند محصولات خود را مستقیماً و بدون هیچ واسطهای به دست مصرف کنندگان برسانند.