قطع بیش از ۶۵ هزار سیم کارت شخصی/مزاحمتهای پیامکی را گزارش دهید
طبق آخرین آمار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکنون ۶۵ هزار و ۱۰۲ خط شخصی به دلیل مزاحمتهای پیامکی قطع شده است.
خبرگزاری میزان -
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، تبلیغات از روش پیامک یکی از راههای پیش روی فروشندگان است تا با استفاده از این ابزار سهم بیشتری از فروش یک کالا یا خدمات را از بازار نصیب خود کنند.
پیامکها به دلیل دسترسی جامعه گستردهای از افراد با آن و هزینه کم آن همواره مورد توجه شرکتهای تبلیغاتی قرار میگرفته تا با شناسایی شماره افراد گروه هدف پیامکهای تبلیغاتی را به سیم کارت آنها ارسال کند و تاثیر گذاری بیشتری داشته باشند.
اما پس از گذشت مدت زمانی، مشترکین با حجم بالای پیامکها مواجه شدند که تعدد آنها نارضایتیهایی را در میان مشترکین ایجاد کرد تا جایی که به دنبال قطع این دست از پیامکها رفتند.
در این میان باید به این نکته توجه داشت که پیامکها یا به صورت خدمات ارزش افزوده از سوی اپراتورها ارائه میشد که هزینه آن بر قبوض پایان دوره لحاظ میشد یا به صورت تبلیغاتی بودند که هزینهای برای مشترکین ندارند.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان مسئول اصلی در این حوزه برای سامان دهی پیامکهای تبلیغاتی سامانهای برای شناسایی این دست از پیامکها راه اندازی کرد که در مرحله نخست آن بیش از چهار هزار سیمکارت غیرفعال شدند.
پس از اجرای این طرح بود که صاحبان تبلیغات روش دیگری را انتخاب کردند تا با استفاده از شمارههای عادی به روند تبلیغاتی خود ادامه دهند، که در ادامه روند مقابله با این پیامکها سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در صورت شناسایی این خطوط را قطع میکند.
پس از اجرای این طرح بود که صاحبان تبلیغات روش دیگری را انتخاب کردند تا با استفاده از شمارههای عادی به روند تبلیغاتی خود ادامه دهند، که در ادامه روند مقابله با این پیامکها سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در صورت شناسایی این خطوط را قطع میکند.
طبق آخرین آمار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکنون ۶۵ هزار و ۱۰۲ خط شخصی به دلیل مزاحمتهای پیامکی قطع شده است.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *