جهنم کینگدام آرنا برای سرخابی‌ها؛ هیچ تیمی خوشحال به خانه برنگشته!

14:56 - 07 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۱۰۸۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
جهنم کینگدام آرنا برای سرخابی‌ها؛ هیچ تیمی خوشحال به خانه برنگشته!
تیم فوتبال الهلال در ورزشگاه گینگدام آرنا باید پذیرای استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا باشد.

خبرگزاری میزان - چهارمین هفته از رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا دوشنبه (۱۴ آبان ماه) برگزار خواهد شد. تیم‌های استقلال و پرسپولیس در این هفته باید به مصاف حریفان خود بروند. آبی پوشان تحت هدایت موسیمانه باید در این هفته در یک ورزشگاه مخوف به مصاف الهلال برود. کینگدام آرنا عربستان که در بدو تاسیس پذیرای تیم اینترمیامی بود توانست این تیم آمریکایی را در این ورزشگاه ۴ بر ۳ شکست دهد.  

ورزشگاه المملکه آرنا که به کینگدام آرنا معروف است یک استادیوم سرپوشیده چندمنظوره برای میزبانی از مسابقات فوتبال، بسکتبال، تنیس، بوکس و سایر رشته‌های ورزشی طراحی شده و همچنین دارای سالنی برای کنسرت‌ها و رویداد‌های گوناگون، از جمله برنامه‌های فصل ریاض است. ظرفیت این ورزشگاه برای مسابقات فوتبال ۳۰ هزار نفر و در صورت برگزاری رویداد‌هایی همچون کنسرت‌ها تا ۴۰ هزار نفر می‌رسد.

جهنم کینگدام آرنا برای سرخابی‌ها؛ هیچ تیمی خوشحال به خانه برنگشته

پس از بازسازی و انجام چند مراسم ویژه، الهلال در دو دیدار اخیر خود توانسته به استادیوم کینگدام آرنا بازگردد و در این ورزشگاه فوق العاده زیبا و مدرن به مصاف الفیحاء و التعاون برود. ورزشگاهی که قرار است میزبان استقلال و پرسپولیس باشد و سرخابی‌های پایتخت کار سختی در این استادیوم خواهند داشت. الهلال تا به حال ۱۳ مسابقه در این ورزشگاه انجام داده که در هیچکدان از آن‌ها بازینده نبوده است و به نوعی الهلال در کینگدام آرنا همه را از تیغ می‌گذراند.  

تیم فوتبال استقلال با وجود تغییرات اساسی و حضور موسیمانه روی نیمکت تقریبا یک هفته دیگر روز سختی در این ورزشگاه مقابل الهلال خواهد داشت و اگر این تیم بتواند نماینده عربستان را در کینگدام آرنا شکست دهد در تاریخ ثبت خواهد شد و به اولین تیمی تبدیل می‌شود که الهلال را در این ورزشگاه شکست داده. پرسپولیس دیگر تیم تهرانی نیز سه‌شنبه (۱۶ بهمن ماه) باید در کینگدام آؤنا به مصاف الهلال برود. تیم فوتبال سپاهان تنها نماینده ایرانی بوده که در این ورزشگاه مقابل الهلال قرار گرفت که در این بازی شکست خوردند. در این میان رامین رضاییان بازیکن استقلال تنها بازیکن استقلال است که پیش از این سابقه حضور در این ورزشگاه را دارد.

جهنم کینگدام آرنا برای سرخابی‌ها؛ هیچ تیمی خوشحال به خانه برنگشته

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *