کسب کرسی جهانی برای ایران در کنفدراسیون بین‌المللی بولز

9:44 - 07 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۹۷۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
کسب کرسی جهانی برای ایران در کنفدراسیون بین‌المللی بولز
جاسم منوچهری رئیس انجمن بولس و پتانک ایران برای سومین دوره متوالی، به عضویت هیات رئیسه کنفدراسیون جهانی این رشته درآمد.

خبرگزاری میزان - مجمع عمومی و انتخابات کنفدراسیون بین‌المللی بولز همزمان با مسابقات جهانی این رشته، شنبه شب مورخ ۵ آبان‌ماه سال جاری به میزبانی شهر کمر ترکیه برگزار شد که در جریان آن جاسم منوچهری با کسب اکثریت مطلق آراء برای سومین دوره متوالی به مدت ۴ سال به عنوان عضو هیأت رئیسه کنفدراسیون بین‌المللی بولز انتخاب شد.

در پایان انتخابات کنفدراسیون بین المللی بولز، موتلو ترکمن از ترکیه به عنوان رئیس، مورنو روزاتی از ایتالیا و مارسلو فابیان براوو ازآرژانتین به عنوان نواب رئیس و همچنین آنتونیو بیانکاکسی از استرالیا دبیرکل، کلادیو کنت از سوئیس به عنوان خزانه‌دار، گابور فوتی از مجارستان به عنوان نماینده ورزشکاران و جاسم منوچهری به همراه هسیبا حمل از الجزایر، ناتالیا له‌له از لتونی، جو کوارتیرین از آمریکا، ژیان لوگی ژیانچکی از سن مارینو، دنیس پرسیک لز کورواسی و میشل روئالت از فرانسه به عنوان اعضاء هیات رئیسه این کنفدراسیون تا ۲۰۲۸ معرفی شدند.

 گفتنی است جاسم منوچهری بنیان‌گذار و رئیس انجمن بولس و پتانک ایران، با سه دوره عضویت در هیأت رئیسه کنفدراسیون جهانی یکی از پنج چهره شاخص و تاثیرگذار کنفدراسیون جهانی این ورزش محسوب می‌شود. وی علاوه بر این شهریورماه گذشته نیز به عنوان دبیرکل کنفدراسیون آسیا-اقیانوسیه انتخاب شده است.

 شایان ذکر است، فدراسیون‌های بین‌المللی رشته‌های ورزشی تحت پوشش انجمن بولس و پتانک ایران از جمله بولز، از سال ۱۹۸۷ عضو کمیته بین‌المللی المپیک (آی. او. سی.) بوده و دارای بیش از ۳۰۰ میلیون نفر ورزشکار عضو در سطح ۱۶۵ کشور جهان است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *