فیروزپور: با عضله پاره قهرمان کشتی جهان شدم!

8:45 - 07 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۹۴۷
فیروزپور: با عضله پاره قهرمان کشتی جهان شدم!
دارنده مدال طلای مسابقات کشتی آزاد امید‌های جهان گفت: با آسیب دیدگی شدید و عضله پاره قهرمان جهان شدم.

خبرگزاری میزان - امیرحسین فیروزپور پس از کسب سومین مدال طلایش در رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان، اظهار داشت: روز نخست مسابقات کشتی‌گیران مولداوی، یونان و ترکیه را شکست دادم و در کشتی فینال نیز حریفم از آمریکا را با نتیجه ۱۱ بر ۴ مغلوب کردم و قهرمان این وزن شدم.

دارنده ۲ مدال طلای بزرگسالان آسیا با بیان اینکه علیرغم مصدومیت کشتی می‌گرفتم، اما توانستم بهترین نتیجه را کسب کنم، گفت: به لحاظ بدنی در شرایط مطلوبی نبودم و از آمادگی بدنی خوبی برخوردار نبودم، آسیب‌دیدگی داشتم و عضله‌ام پاره شده بود. خوشبختانه با تجربه‌ای که داشتم توانستم مسابقات روز نخست را پشت سر بگذارم و در فینال نیز با سخت کوشی تمام به مدال طلای مسابقات دست یافتم.

در وزن ۹۲ کیلوگرم مسابقات جهانی در آلبانی امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۳ بر ۱ آیون دمیان از مولداوی را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۱ از سد گیوی بلیاتزه از یونان گذشت و به مرحله نیمه نهایی رسید. فیروزپور در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۲ فاتح آلتونباش از ترکیه را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۱۱ بر ۴ جاکوب کاردناس از آمریکا را از پیش رو برداشت و مدال طلا را از آن خود کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *