خواری: کمترین حقم در مسابقات جهانی مدال برنز بود/ خدا را شکر شرمنده خودم و مردم نشدم

8:30 - 07 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۹۴۴
خواری: کمترین حقم در مسابقات جهانی مدال برنز بود/ خدا را شکر شرمنده خودم و مردم نشدم
دارنده مدال برنز رقابت‌های کشتی آزاد امید‌های جهان گفت: باور کنید در جهانی آلبانی با همه وجود جنگیدم و کمترین حقم عنوان سومی بود.

خبرگزاری میزان - ابراهیم خواری پس از کسب مدال برنز وزن ۶۱ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در آلبانی، اظهار داشت: این مدال کمترین حقم از مسابقات بود، می‌توانستم رنگ مدالم را خوشرنگ‌تر کنم، خداراشکر که شرمنده خودم، تمام کسانی که برایم زحمت کشیدند و مردم شریف ایران نشدم و نخستین مدال کاروان ایران را کسب کنم.

وی افزود: روز نخست مسابقات چهار کشتی گرفتم که سه حریفم را با نتیجه عالی شکست دادم و کشتی مقابل کشتی‌گیر روس را واگذار کردم. می‌توانستم تا ثانیه‌های آخر بجنگم و کم نگذارم. در رده‌بندی هم با لطف خدا و دعای خیر مردم توانستم حریف ارمنستانی را شکست دهم و مدال برنز مسابقات را کسب کنم.

دارنده مدال برنز رقابت‌های کشتی آزاد امید‌های جهان گفت: تا دقیقه آخر مسابقه از حریف عقب بودم و در نهایت با فنی که اجرا کردم توانستم پیروز میدان شوم.

خواری در پایان با قدردانی از زحمات پدر و مادرش، عباس رنجبر مربی‌اش و تمام کسانی که حقی بر گردنش دارند، گفت: خدا را شکر که شرمنده ملت شریف ایران نشدم، مطمئن باشید که کم نمی‌گذارم و تا ثانیه آخر برای کسب موفقیت می‌جنگم.

گفتنی است؛ در وزن ۶۱ کیلوگرم ابراهیم خواری در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر سیمونه پیرودو از ایتالیا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۲ بر ۱ آدیلیت الموخامدوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. خواری در این مرحله مقابل الکین اسپانا سانتا از کلمبیا با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب بشیر ماگمدوف قهرمان سال گذشته از روسیه شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۳ از سد لویک میکائیلیان از ارمنستان گذشت و صاحب مدال برنز شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *