مشکلات ۴ واحد تولیدی شهرستان تکاب در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی بررسی شد

15:12 - 06 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۸۳۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکلات ۴ واحد تولیدی شهرستان تکاب در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی بررسی شد
مشکلات واحد‌های تولیدی، شرکت روی ناصر، کارخانه تولید کود شیمیایی، شرکت پویا زرکان آق دره و معدن طلای زرشوران در یازدهمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی مطرح و و مصوباتی برای رفع مشکلات آنها اتخاذ شد.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ظهر روز یکشنبه ۶ آبان ماه در ادامه سفر کاری خود به حوزه قضایی تکاب، به منظور بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی این شهرستان، یازدهمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان را در این حوزه قضایی برگزار کردند.

عتباتی در این جلسه که جمعی از مدیران دستگاه‌های نظارتی، اجرایی و بانکی استان نیز حضور داشتند ضمن تاکید بر امر حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان خواستار بررسی مصوبات سابق برای تحقق نتایج مطلوب و تحقق صد در صدی این مصوبات شد تا کمک به تولید و اشتغال استان به صورت کامل محقق شود.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ادامه داد: خدا را شاکریم در استان آذربایجان غربی با کمک همه مدیران استانی همه دست به دست هم داده و تلاش می‌کنند آنچه که باید در حوزه حمایت از تولید اتفاق بیافتد در این استان اتفاق افتد و یکی از استان‌های پیشرو در لبیک عملی به فرمان مقام معظم رهبری باشد.

عتباتی در ادامه به طرح موضوع واگذاری یک مجموعه معدنی تکاب به بخش خصوصی به دلیل زیان ده بودن آن نیز پرداخت و بیان کرد: باید بررسی دقیق و فنی درخصوص این مجموعه معدنی صورت گیرد و اگر افرادی به صورت غیر قانونی در این امر دخیل بوده و این شرکت را زیان ده اعلام کرده اند مورد تعقیب کیفری قرار گیرند و اگر اینگونه نبود و واگذاری و خصوصی سازی به بهبود و ارتقا واحد کمک می‌کند این امر تسهیل شود.

وی در پایان تاکید کرد: پشتیبان نظام و انقلاب مردم محروم و مستضعف هستند و باید همه مسئولان برای ارتقای معیشت این افراد کمک نمایند و اجازه نداد نارضایتی حاصل شود و در این امر از ظرفیت بسیار خوب دستگاه قضایی بهره برد.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: قطعاً رویکرد‌های مدیران دستگاه‌ها در تفسیر قوانین در راستای حمایت از تولید و کارآفرینان است.

مجیدی ادامه داد: حمایت از تولید امروزه یکی از ضرورت‌های کشور است و هر کسی در این راه گام بر می‌دارد جهاد فی سبیل ا... انجام داده است و از این رو همه باید پیگیر رفع مشکلات تولید و اشتغال استان که رضایتمندی مردم را به دنبال دارد باشند.

در ادامه دستورات جلسه که شامل مشکلات واحد‌های تولیدی، شرکت روی ناصر، کارخانه تولید کود شیمیایی، شرکت پویا زرکان آق دره و معدن طلای زرشوران مطرح و پس از ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌های اعضای حاضر تصمیمات و مصوباتی برای رفع مشکلات آنها اتخاذ شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *