جزیره آشوراده خط قرمز تمام مردم و نمایندگان منطقه است

12:24 - 06 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۷۷۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
جزیره آشوراده خط قرمز تمام مردم و نمایندگان منطقه است
نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس با بیان اینکه جزیره آشوراده خط قرمز مردم و نمایندگان است گفت: رئیس سازمان محیط زیست به موضوع توقف پروژه آشوراده ورود کرده و مسئولی که باعث این موضوع شده را توجیح کند.

خبرگزاری میزان - عبدالحکیم آق‌ارکاکلی در نشست علنی امروز (یک‌شنبه، ۶ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت نیرو‌های نظامی و فراجا و محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی خطاب به رئیس مجلس گفت: از شما انتظار داریم در رابطه با تکرار حادثه نیرو‌های فراجا ورود کنید، تقویت امکانات فراجا ضروری است. با یک سمند که به مبارزه با اشرار نمی‌شود رفت، تعداد زیادی از نیرو‌های نظامی در سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده‌اند که تعداد این شهدا بسیار تکان دهنده است.

وی ادامه داد: از همکاران انتظار دارم در بیان موضوعات مطروحه در صحن علنی مجلس به تکرار مسائل نپردازید و اجازه دهید روند اصلاح قانون به مسیر خودش ادامه دهد.

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: وضعیت مدیریت معاون خود را در سازمان محیط زیست بررسی کرده و وی را در جریان مسایل استان گلستان قرار دهید. جزیره آشوراده خط قرمز تمام مردم و نمایندگان این منطقه است. پروژه‌ای که یادگار شهید جمهور بوده را هرگز اجازه نمی‌دهیم معاون بی‌اطلاع شما متوقف کند. انتظار ورود جدی و برخورد با عاملان را داریم.

انتهای پیام/


برچسب ها: جلسه علنی مجلس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *