سند مالکیت شهرداری سرپل ذهاب پس از ۶۰ سال صادر شد

9:33 - 06 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۷۰۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
سند مالکیت شهرداری سرپل ذهاب پس از ۶۰ سال صادر شد
مشکل ثبتی شهرداری سرپل ذهاب پس از ۶۰ سال، با همت کارکنان ثبت اسناد و املاک استان مرتفع و سند مالکیت آن صادر و با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسؤلین شهرستانی به شهردار آن شهرستان تحویل شد.

خبرگزاری میزان - حسن‌پور مدیرکل ثبت اسنادواملاک استان کرمانشاه ضمن خدا قوت به مجموعه همکاران و تقدیر از زحمات شبانه روزی آنان، بر سرعت در شناسایی مشکلات ثبتی شهرستان جهت گره گشایی از مشکلات مردم تأکید و پیگیری پرونده تا حصول نتیجه که همان تثبیت مالکیت اشخاص حقیقی و حقوقی و ایجاد بستر توسعه و فعالیت کارآمد و لازمه تحقق اهداف عالیه سازمان دانست. 

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان در ادامه افزود: اینگونه اقدامات زمینه‌ساز اجرای پروژه‌های جدید عمرانی و توسعه‌ای در شهرستان خواهد بود و امید است با ادامه این همکاری‌ها، شاهد پیشرفت‌های بیشتری در حوزه خدمات شهری و رفاه عمومی باشیم.

امینی رئیس واحد ثبتی شهرستان سرپل ذهاب گفت: این مشکل که برای دهه‌ها موجب اختلال در امور اداری و توسعه شهرداری شده بود، با تلاش‌های مستمر و هماهنگی‌های بین‌ نهادی به سرانجام رسید.

شهباز بیگی شهردار سرپل ذهاب با اشاره به اهمیت این دستاورد گفت: حل مشکلات ثبتی پس از ۶۰ سال، گامی بزرگ در جهت توسعه و بهبود خدمات شهرداری به شهروندان است. این موفقیت نتیجه همکاری و همدلی همه نهاد‌ها و ارگان‌های مرتبط است. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *