دقیقی: روز سختی را برای استقلال رقم می‌زنیم و ترسو نیستیم!

20:15 - 04 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۴۵۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دقیقی: روز سختی را برای استقلال رقم می‌زنیم و ترسو نیستیم!
سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: مقابل استقلال بازی سراسر هجومی را خواهیم داشت و به دنبال سه امتیاز بازی هستیم.

خبرگزاری میزان - سعید دقیقی، سرمربی جدید خیبر در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار داشت: ابتدا از مدیریت باشگاه خیبر و آقای مهاجری و کادرفنی ایشان تشکر می‌کنم که باعث صعود این تیم به لیگ برتر شده و باعث نشاط مردم استان لرستان شدند. امیدوارم بنده نیز با تمام تلاشی که انجام خواهم داد مایه افتخار و نشاط لرستانی‌های عزیز بشوم.

وی افزود: فردا یک بازی سخت و حساس مقابل تیم بزرگ استقلال داریم و همه تلاش خود را خواهیم کرد تا با یک بازی با کیفیت و کسب نتیجه خوب شرایط خود را در جدول بهبود بخشیم. امیدوارم با حمایت هواداران علاوه بر یک بازی با کیفیت و سراسر هجومی، از دیدن و تماشای این دیدار نیز لذت ببریم. البته اتفاقات فوتبال و شرایط فوتبال امیدوارم ما را اذیت نکند و حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی خیبر درباره شرایط این تیم بعد از تغییر کادر فنی نیز گفت: تیم ما پر از بازیکنان با کیفیت است و به بازیکنانم اعتماد کامل دارم. در این چند جلسه تمرین علاوه بر کار کردن روی مسائل تاکتیکی، روی مسائل ذهنی هم کار کردیم و در این چند جلسه تمرین من پیشرفت را در بازیکنان دیدم و امیدوارم فردا چیزهایی که از آن‌ها می‌خواهیم را در زمین ارائه کنند.

دقیقی درباره حضور و عملکرد خیبر در فصل جاری لیگ برتر نیز توضیح داد: اتفاق شایسته‌ای است که تیم ما در لیگ برتر حضور دارد. فضای لیگ یک با لیگ برتر کاملا متفاوت است و اینکه یک تیم در سال اول لیگ برتری خود همه خواسته‌های مردم و هواداران را برآورده کند یک مقدار دور از انتظار و واقعیت است.

وی ادامه داد: خیبر در سال اول خود یکسری اهداف دارد که به نظرم در سال اول لیگ باید شرایط حضورش در لیگ را حفظ کند و دیدگاه من این است که در کوتاه مدت از ته جدول جدا شویم. در میان مدت پله‌ها را یکی یکی بالاتر برویم و و در دراز مدت هم اگر جایگاه خوبی کسب کنیم اتفاق بزرگی رقم زده‌ایم. هر تیمی باید برای سطح لیگ برتر برنامه بلند مدت داشته و آنگاه خواسته‌های مردم را فراهم کند.

وی درباره تیم استقلال نیز گفت: اعتقاد دارم خیبر یک تیم بزرگ در فوتبال ایران است اما استقلال و پرسپولیس تیم‌های خیلی بزرگ از نظر هوادار و بازیکنان هستند. استقلال به تازگی مربی با رزومه‌ای هم آورده که می‌خواهد خواسته هواداران را برآورده کند. آن‌ها در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته‌اند و می‌خواهند از بحران خارج شوند و کار مقابل آن‌ها سخت است. البته اگر فردا ما استادیوم را پر کرده و تیم تا لحظه آخر بازی توسط هواداران حمایت شود، روز سختی برای استقلال رقم می‌زنیم.

سرمربی خیبر در پاسخ به این سوال که آیا نگران نتیجه بازی فردا و بحرانی‌تر شدن شرایط تیم خیبر بعد از دیدار مقابل استقلال نیست، توضیح داد: همیشه ترس برادر مرگ است، اگر ما فردا بخاطر بحران موجود ترسو بازی کنیم، قطعا آسیب می‌بینیم و نباید برای فرار از بحران، ترسو باشیم. به دنبال بازی هجومی و باکیفیت هستیم. نتیجه به عوامل مختلفی بستگی دارد و سعی کرده‌ایم از نظر تاکتیکی به شرایط خوبی برسیم.

وی درباره شناخت خود از تیم خیبر پس از تنها سه جلسه تمرین و همچنین انتقاد کادرفنی قبلی از اعضای این تیم مبنی بر عدم وجود نگاه حرفه‌ای در باشگاه خیبر خرم‌آباد نیز اظهار کرد: چون من در جریان این انتقاد مربی قبلی نیستم اظهار نظری نمی‌کنم، اما چیزی که من در این چند جلسه تمرین دیدم، هر تیم یا باشگاهی برای بهتر شدن به فرصت نیاز دارد. مالک محترم و ساختار باشگاه در میان مدت باید بهتر شود، اما نگاهشان بلند مدت است و زیر مجموعه مالک هم باید به وظایف خود عمل کند.

دقیقی افزود: به بازیکنان گفته‌ام که ما یک هدف مهم داریم، اما به زمان نیاز است. من در کار با کسی تعارف ندارم و اگر کسی از بازیکنان در چارچوب کاری نباشند در جمع ما نخواهند بود. البته من در این مدت همه نفرات را خیلی خوب ارزیابی کرده‌ام و همه تلاش خود را هم می‌کنیم تا به موفقیت برسیم.

سرمربی خیبر درباره اضافه شدن مربی به کادر فنی خود نیز گفت: احتمالا در آینده یک نفر اضافه شود و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی درباره ضعف تیم خیبر در پست مهاجم نوک نیز گفت: من درباره یک پست خاص حرف نمی‌زنم چون بازیکنانی که در هر پست دارم اعتقادم این است که جای پیشرفت دارند. البته ما در پنجره نقل و انتقالاتی نیاز به تقویت تیم داریم و سعی می‌کنیم این اتفاق را رقم بزنیم. ما قطعا نیاز به تقویت تیم داریم و با مالک باشگاه هم به این نتیجه رسیده‌ایم که در نیم فصل تیم را تقویت کرده و برای فصل آینده هم با نگاه وسیع‌تر و بلند مدت‌تر گام برداریم‌.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *