حجت‌الاسلام نوری: مردم به شایعات درباره سوء قصد به امام جمعه کازرون توجه نکنند

19:05 - 04 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۴۵۰
دسته بندی: سیاست ، عمومی
حجت‌الاسلام نوری: مردم به شایعات درباره سوء قصد به امام جمعه کازرون توجه نکنند
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به برخی شایعات پیرامون مضروب شدن امام جمعه کازرون گفت: از مردم عزیز استدعا می‌کنیم به هرگونه شایعات بی‌اساس در این زمینه توجه نکنند و هرگونه اطلاعات دقیق و معتبر از طریق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و سخنگوی شورا اعلام خواهد شد.

خبرگزاری میزان -  حجت الاسلام نوری سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: متاسفانه حجت‌الاسلام صباحی امام جمعه مردمی و محبوب شهرستان کازرون امروز پس از اقامه نماز جمعه در یک حمله ناجوانمردانه با اصابت گلوله مضروب و برای درمان به مرکز درمانی اعزام شد.

وی افزود: ما ضمن همدردی با خانواده حجت‌الاسلام صباحی و مردم قدرشناس و بسیار شریف و بزرگوار شهرستان کازرون از مقامات انتظامی و امنیتی می‌خواهیم که با دقت و حساسیت به انگیزه و دلایل این حادثه تلخ رسیدگی کنند.

حجت الاسلام نوری گفت: در حال حاضر مدیر محترم نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و نمایندگان شورا در استان مشغول پیگیری مسئله هستند و اطلاعات تکمیلی را پس از اطمینان کامل از صحت و اعتبار آن حتما به اطلاع مردم عزیز خواهیم رساند.

وی افزود: آنچه که لازم هست الان قید کنیم این است که از مردم عزیز استدعا می‌کنیم به هرگونه شایعات بی اساس در این زمینه توجه نکنند و هرگونه اطلاعات دقیق و معتبر از طریق نهاد امامت جمعه و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و سخنگوی شورا خدمت مردم عزیز و شریف ایران اسلامی تقدیم خواهد شد.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *