علیاری: برای حضور در مسابقات جهانی تمام تلاشمان را کردیم/ محمدی: به کسب مدال طلا امیدوارم

8:45 - 04 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۳۶۶
علیاری: برای حضور در مسابقات جهانی تمام تلاشمان را کردیم/ محمدی: به کسب مدال طلا امیدوارم
مربی و عضو تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان درباره رقابت‌های جهانی اوزان غیر المپیکی توضیحاتی را بیان کردند.

خبرگزاری میزان - مهدی علیاری، مربی تیم ملی کشتی فرنگی قبل از اعزام به مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی در کشور آلبانی اظهار داشت: امیدوارم کشتی‌گیران تیم بهترین عملکردشان را در تیرانا به اجرا بگذارند.

وی با بیان اینکه نتایج قابل پیش‌بینی نیست، افزود: سعی کردیم شرایط کشتی‌گیران را در چهار مرحله اردویی که پشت سر گذاشتیم، به لحاظ روانی، عملکردی و آمادگی بدنی بهبود ببخشیم. ما تلاشمان را کردیم، اما نتیجه دست خداست.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی همچنین درخصوص محمدرضا گرایی گفت: محمدرضا نیازی به تعریف و تمجید ندارد و سابقه نتایج کسب شده‌اش مشخص است. در این مسابقات قرار است برای نخستین بار و به صورت رسمی در یک وزن بالاتر یعی ۷۲ کیلوگرم بیاید و کشتی بگیرد. تمام سعی ما بر این بوده و هست که محمدرضا گرایی بهترین نتیجه را در تیرانا کسب کند.

ایمان محمدی، قهرمان کشتی فرنگی آسیا در وزن ۶۳ کیلوگرم نیز با اشاره به حریف گرجستانی خود که ۳ سال گذشته در فینال‌های جهانی حضور داشته است و از مدعیان این وزن محسوب می‌شود، گفت: کشتی‌گیران ژاپن، قزاقستان، ارمنستان و روسیه از کشتی‌گیران بسیار خوب در این وزن هستند و به طور حتم مسابقات در سطح بالایی برگزار خواهد شد

وی تاکید کرد: قطعاً برای کسب مدال به آلبانی می‌روم. من نیز با آمادگی خوبی که دارم می‌توانم به کسب مدال طلا مسابقات امیدوار باشم.

رقابت‌های کشتی فرنگی اوزان غیر المپیکی روز‌های ۷ و ۸ آبان ماه در شهر تیرانا کشور آلبانی برگزار می‌شود.

اسامی نفرات اعزامی کشورمان به این مسابقات به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: پویا دادمرز

۶۳ کیلوگرم: ایمان محمدی 

۷۲ کیلوگرم: محمدرضا گرایی

۸۲ کیلوگرم: محمدعلی گرایی

مربیان: مهدی علیاری و روح اله ده ملایی

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *