الحوثی: شهادت سران مقاومت ریشه‌های مقاومت اسلامی را قوی‌تر می‌کند

17:57 - 03 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۳۴۷
الحوثی: شهادت سران مقاومت ریشه‌های مقاومت اسلامی را قوی‌تر می‌کند
دبیرکل انصارالله یمن با بیان اینکه ایستادگی مردم غزه در یکسال گذشته، بی‌سابقه است، گفت که شهادت سران مقاومت، دشمن را به اهدافش نزدیک نمی‌کند.    

خبرگزاری میزان - سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل انصارالله یمن با بیان اینکه صمیمانه شهادت سید هاشم صفی‌الدین را به خانواده محترمشان و حزب‌الله و مردم لبنان و جهان اسلام تسلیت عرض می‌کنیم، گفت: یکی از اهداف دشمن جنایتکار اسرائیلی از هدف قرار دادن سران مقاومت شکستن روحیه امت و رزمندگان و مردم است.

الحوثی، بیان کرد: دشمن صهیونیستی ناتوان از درک تاریخ است و همین مساله باعث ادامه جنایات و تجاوزگری و حمله‌اش به سران مقاومت شده است.

دبیرکل انصارالله یمن، ادامه داد: دشمن امیدوار است که با هدف قرار دادن سران مقاومت اهدافش در زمینه سیطره بر امت را تحقق بخشد، اما این آرزویی واهی و سرابی بیش نیست.

وی ادامه داد: قربانی‌شدن رهبرانِ شهید قربانی‌شدن در راه خداست.

الحوثی با بیان اینکه ثبات و انسجام برادرانمان در لبنان و غزه، دشمن و مزدورانش را بسیار غافلگیر کرد، گفت: عُقده کینه‌توزی باعث شده دشمن صهیونیستی به جنایاتش ادامه دهد.

وی افزود: از زمان پیدایش رژیم غاصب صهیونیستی تاکنون سابقه نداشته که در فلسطین نبردی یک سال ادامه پیدا کند.

الحوثی ادامه داد: جبهه غزه به رغم تمام شرایط دشوار و کمبود امکانات بیش از یک سال است که ثابت‌قدم و منسجم باقی مانده است.

وی با بیان اینکه لبنان شاهد شدیدترین نبردهاست، اما دشمن صهیونیستی با وجود حملات وحشیانه خود نتوانسته بر روستا‌های خط مقدم در جنوب لبنان تسلط یابد، افزود: اقدامات جبهه مقاومت در عراق در حمایت از مردم فلسطین و لبنان هر روز قوی‌تر می‌شود و باید از ایستادگی آن‌ها قدردانی کرد.

دبیر انصارالله بیان کرد: این وظیفه تمامی ملت‌های مسلمان به‌خصوص اعراب است که از غزه و لبنان و سایر جبهه‌های مقاومت حمایت کنند.

سیدالحوثی تصریح کرد: دست‌آورد یک سال جنگ علیه غزه برای اشغالگران چیزی نبوده است جز کشتار زنان و کودکان و نسل‌کشی در این باریکه.
وی تاکید کرد: اشغالگران در همه سطوح نظامی در لبنان و غزه شکست خوردند.

دبیرکل انصارالله یمن اظهار کرد: مصلحت مسلمانان آن است که با جدیت از مقاومت در برابر آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی حمایت کنند.

سیدالحوثی اظهار کرد: آمریکا تمام انبار‌های سلاح خود را در اختیار دشمن صهیونیستی گذاشته است.

وی ادامه داد: آلمان، فرانسه و انگلستان نیز همین کار را انجام داده‌اند، اما اعراب از انجام وظیفه مقدسشان در حمایت از مقاومت سر باز زدند.

سیدالحوثی اظهار کرد: مایه ننگ امت است که هیچ کمکی به غزه نمی‌کنند آن هم به رغم جنایات ددمنشانه که دشمن در غزه مرتکب می‌شود.

وی گفت: به جهان نگاه کنید؛ انسان‌های آگاه در حمایت از مردم غزه در همه کشور‌ها به خیابان‌ها آمدند در‌حالی‌که بسیاری از اعراب طوری رفتار می‌کنند که انگار اتفاقی نیفتاده است.

دبیرکل انصارالله ادامه داد: پروژه رژیم صهیونیستی؛ تسلط بر تمامی سرزمین‌های عربی در راستای تاسیس "اسرائیل بزرگ" است؛ اعراب بیش از همه امت‌ها در خطر هستند، اما سکوت کردند.

الحوثی، گفت: آنچه پروژه صهیونیسم در تاسیس اسرائیل بزرگ را با شکست روبرو کرده است اسلام و اصول آن است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *