فرمانده نیروی دریایی سپاه: جزایر ابوموسی پاره‌ای از تن ایران است

12:07 - 03 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۳۰۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی دریایی سپاه: جزایر ابوموسی پاره‌ای از تن ایران است
فرمانده نیروی دریایی سپاه در همایش بسیجیان مدافع جزیره‌های خلیج فارس، جزایر ابوموسی را پاره‌ای از تن ایران عنوان کرد.

خبرگزاری میزان - بیش از هزار نفر از بسیجیان آموزش دیده از پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر هرمزگان در این همایش شرکت کردند.

سردار تنگسیری در این همایش گفت: جزایر پاره‌ای از ایران است و همچنان ایرانی باقی می‌ماند.

سردار تنگسیری در رزمایش بسیجیان جزایر خلیج فارس در جزیره بوموسی افزود: ما همواره پیام و دست صلح و دوستی را به سمت همسایگان دراز کرده ایم، اما هرکس در هر جایگاهی بخواهد به این کشور تعدی کند و یا قدمی اشتباه بردارد آن قدم را خرد و چشم ناثوابش را کور می‌کنیم.

وی دشمنان فرا منطقه‌ای را مخاطب قرار داد و گفت: ما دشمن را می‌شناسیم و به آنان تودهنی می‌زنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شما در طول تاریخ انقلاب درک کردید، ما ملتی هستیم که در مقابل زور سر خم نمی‌کنیم.

سردار تنگسیری گفت: انگلستان خبیث نقشه‌ای را نه تنها برای ایران بلکه در همه کشور‌های اسلامی بین عراق و کویت، کویت و عربستان، عربستان و قطر و بین امارات و عمان پایه گذاری کرده تا هر زمانی دلشان خواست کشور‌ها را در مقابل یکدیگر قرار دهد.

وی با تاکید بر لزوم هوشیاری گفت: دشمنان ایران بدانند ما در غزه دیدیم که خون مسلمانان برای شما بی ارزش است، اما وقتی کسی در جایی دیگر کشته می‌شود، فریاد می‌زنید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: حضور امروز بسیجیان و دلاوران در این میدان به این معناست که ما ایرانی، باغیرت و از نسل شهدای کربلای ۵ هستیم و در مقابل تمامیت ارضی کشور مسئولیت داریم.

سردار تنگسیری با اشاره به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل گفت: همه در برابر این موضوع مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم.

وی افزود: ما افتخار می‌کنیم که شیعه و سنی همه کنار هم هستیم و شیعیان از اهل سنت دفاع می‌کنند.

سردار تنگسیری گفت: ما سربازان ملتی شریف هستیم که با اعلام خبر قصد حمله اسرائیل به کشور، رهبر شجاعش با دعوت مردم به نماز جمعه وعده عملیات صادق سه را می‌دهد.

وی با رزمندگان نیروی دریایی سپاه مستقر در جزیره بوموسی نیز دیدار و گفتگو کرد و افزود: امروز توان دفاعی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در بهترین شرایط ممکن است و بسیجیان مدافع جزیره‌های خلیج فارس در گردان‌های رزمی زمینی و دریایی ساماندهی شده اند.

شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت شهرستان بندرلنگه هم در دیدار با بسیجیان مدافع جزیره‌های خلیج فارس از اتحاد و همگرایی بین شیعه و سنی در دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وبه ویژه در محور مقاومت سخن گفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *