پیام فرمانده کل سپاه درپی شهادت رئیس شورای اجرایی حزب‌الله

21:25 - 02 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۲۴۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
پیام فرمانده کل سپاه درپی شهادت رئیس شورای اجرایی حزب‌الله
فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت شهادت رئیس اجرایی حزب الله لبنان گفت: رزمندگان تربیت یافته در مکتب اسلام و شهادت با فداکاری، ایثارگری و حماسه آفرینی‌های بی‌نظیر و تاریخی، آمال و آرزو‌های شیاطین این میدان را باطل خواهند ساخت.

خبرگزاری میزان - سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی شهادت هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان پیامی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت مجاهد نستوه، بزرگ مرد مقاومت اسلامی لبنان «حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی‌الدین» رئیس اجرایی حزب الله لبنان در جنایت وحشیانه و تروریستی رژیم جلاد و نژادپرست صهیونیستی را به ملت شریف لبنان، حزب الله قهرمان و آحاد مجاهدان و رزمندگان مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
حوادث و رخداد‌های این روز‌های منطقه راهبردی غرب آسیا به ویژه در لبنان و فلسطین نشان می‌دهد دنیای کفر و استکبار تمام قد در پی قربانی کردن انسانیت و مقاومت برای حفظ رژیم گرگ صفت صهیونی است. اما رزمندگان تربیت یافته در مکتب اسلام و شهادت با فداکاری، ایثارگری و حماسه آفرینی‌های بی‌نظیر و تاریخی، آمال و آرزو‌های شیاطین این میدان را باطل خواهند ساخت و دور نخواهد بود روزی که این غده سرطانی اسرائیل از جغرافیای امت اسلامی ریشه کن شود.
به فضل الهی شهادت پرافتخار و بیداری ساز این روحانی عالیقدر و مبارز مومن و سلحشور و خون‌های پاک و مطهر شهیدان مظلوم و مقتدر راه قدس؛ وحدت، اتحاد و اتفاق جهان اسلام حول محور فلسطین را تعمیق خواهد بخشید و برچیده شدن قطعی بساط اشغالگری و جنایتگری‌های رژیم جعلی و جلاد صهیونیستی را تضمین می‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سرلشکر پاسدار حسین سلامی 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *