برگزاری آیین تحلیف مشاوران و صدور مجوز فعالیت مرکز مشاوره خانواده فارس

20:17 - 02 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۲۳۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
برگزاری آیین تحلیف مشاوران و صدور مجوز فعالیت مرکز مشاوره خانواده فارس
آیین تحلیف مشاوران و صدور مجوز فعالیت مرکز مشاوره خانواده استان فارس با حضور رئیس کل دادگستری استان فارس و رئیس مرکز وکلا برگزار شد.

خبرگزاری میزان - رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با حضور در استان فارس در آیین تحلیف مشاوران خانواده قوه قضائیه این استان شرکت کرد.

در این مراسم که با حضور رئیس کل دادگستری استان فارس حجت الاسلام و المسلمین «سید صدرالله رجایی نسب» برگزار شد ۳۰ تن از مشاوران خانواده قوه قضائیه مراسم تحلیف خود را برگزار کردند.

دکتر عبدلیان پور با تبریک انتصاب شایسته حجت الاسلام رجایی نسب به عنوان رئیس کل دادگستری استان فارس، مجوز تاسیس ۸ مرکز مشاوره خانواده را در این استان به متقاضیان اعطا کردند.

رئیس مرکز در این مراسم با تاکید بر تعامل سازنده میان بدنه مرکز با دادگستری‌ها بیان داشت: سیاست ابلاغی ما به هیات مدیره‌های استانی وکلا و کارشناسان و همچنین مشاوران خانواده ارتباط و تعامل تنگاتنگ با دادگستری‌ها می‌باشد و حتی برای آن امتیاز قائل شدیم تا استان‌ها در مسیر خدمت رسانی هماهنگی لازم را داشته باشند.

عبدلیان پور خطاب به مشاورانی که مراسم تحلیفشان برگزار شد گفت: شما وظایف و رسالتی ویژه برعهده دارید و کارتان با وکلا و کارشناسان بسیار متفاوت است، چرا که شما با بنیان خانواده و جامعه سرکار دارید. وی با اشاره به دستاورد بزرگ مرکز در سال گذشته و جلوگیری از ۶ هزار پرونده طلاق گفت: تمام تلاش ما اصلاح ذات البین است که مانع از فروپاشی یک خانواده شویم.

 

برگزاری آیین تحلیف مشاوران و صدور مجوز فعالیت مرکز مشاوره خانواده فارس

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *