وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همدان سفر کرد

18:33 - 02 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۲۲۲
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همدان سفر کرد
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای بازدید از آثار تاریخی، پروژه‌های گردشگری و دیدار با هنرمندان صنایع‌دستی استان همدان وارد پایتخت تاریخ و تمدن ایران شد.

خبرگزاری میزان - سیدرضا صالحی‌امیری وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بعداز ظهر امروز چهارشنبه ۲ آبان‌ماه ۱۴۰۳ با استقبال علیرضا نثاری نماینده مردم نهاوند در مجلس و حسن رضانیا معاون سیاسی استاندار همدان و جمعی از مسئولان شهرستان نهاوند وارد این شهرستان شد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی طی سفر خود به استان همدان پس از بازدید شهرستان‌های نهاوند و ملایر، پایگاه میراث جهانی و محوطه باستانی هگمتانه و موزه منطقه‌ای غرب کشور و خانه تاریخی احمدی در شهرستان همدان به شهرستان کبودراهنگ سفر کرده و از غار علیصدر بازدید خواهد کرد.

صالحی امیری در ادامه به شهر جهانی سفال، لالجین سفر کرده و در افتتاح مجتمع فنی آزمایشگاهی، پژوهشی سفال و سرامیک این شهر حضور یافته و از چند کارگاه سنتی سفالگری نیز بازدید می‌کند.

وزیر میراث فرهنگی در ادامه در پاسداشت هشتمین سالروز جهانی شدن لالجین به‌عنوان شهر جهانی سفال در نشستی با هنرمندان این شهر شرکت می‌کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *