رئیس کل دادگستری هرمزگان از حوزه قضایی توکهور و هشتبندی بازدید کرد

16:45 - 02 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۲۱۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری هرمزگان از حوزه قضایی توکهور و هشتبندی بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به صورت سرزده از حوزه قضایی توکهور و هشتبندی بازدید کرد.

خبرگزاری میزان- در راستای پیگیری برنامه‌های راهبردی به منظور بررسی عملکرد قضات و کارکنان دستگاه قضایی و به منظور نظارت بر روند خدمت‌رسانی به مردم، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به صورت سرزده از حوزه قضایی توکهور و هشتبندی بازدید کرد.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان این بازدید، ضمن بازرسی از فعالیت‌های انجام شده، توصیه‌های لازم را به منظور ارتقاء کمی و کیفی عملکرد این حوزه قضایی ارائه کرد.

وی در ادامه با برخی از مراجعین حوزه قضایی توکهور و هشتبندی نیز دیدار و گفتگو کرد و پس از استماع مطالبات مردم، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با اعلام رضایت از عملکرد و اقدامات انجام شده در حوزه قضایی توکهور و هشتبندی، از رئیس دادگستری و کارمندان اداری این حوزه قضایی که در اجرای سیاست‌های ابلاغی، رسیدگی به امور محوله و تکریم ارباب رجوع عملکرد مطلوبی داشته‌اند، تقدیر کرد. 

رئیس کل دادگستری هرمزگان در بازدید از دفتر خدمات الکترونیک قضایی توکهور و هشتبندی ضمن دیدار با مدیر و کارکنان این دفتر، توصیه‌ها و ارشادات لازم را به منظور تسهیل دسترسی مردم به عدالت آسان و خدمات الکترونیک دستگاه قضایی ارائه کرد. 

در پایان بازدید رئیس کل دادگستری هرمزگان از حوزه قضایی توکهور و هشتبندی، علیرضا جعفری رئیس دادگستری توکهور و هشتبندی گزارشی از عملکرد، دستاورد‌ها و برنامه‌های های این حوزه قضایی ارائه کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین از پروژه بهسازی و توسعه ساختمان دادگستری حوزه قضایی توکهور و هشتبندی از نزدیک بازدید کرد و دستورات لازم را در خصوص تسریع در روند تکمیل و بهره برداری از آن صادر کرد.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *