لیگ نخبگان آسیا|

شکست نزدیک استقلال مقابل النصر پرستاره/ شاگردان سهراب فقط ۱۰ دقیقه کم آوردند + فیلم و جدول

21:29 - 01 آبان 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۹۴۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
شکست نزدیک استقلال مقابل النصر پرستاره/ شاگردان سهراب فقط ۱۰ دقیقه کم آوردند + فیلم و جدول
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و النصر عربستان در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا با شکست نزدیک آبی‌پوشان ایران به پایان رسید.

خبرگزاری میزان - تیم‌های فوتبال استقلال ایران و النصر عربستان در حالی از ساعت ۱۹:۳٠ امروز (سه‌شنبه، اول آبان‌ماه) در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه راشد دبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر النصر و یاران کریستیانو رونالدو به پایان رسید.

این بازی تا دقیقه ۸۰ به صورت متعادل پیش می‌رفت و استقلالی‌ها موفق شده بودند زهر بازیکنان نام‌دار النصر را بگیرند و مانع درخشش آن‌ها بشوند، اما در نهایت با ضربات سر رونالدو و لاپورت، بالاخره سیدحسین حسینی تسلیم شد و دروازه استقلال با درخشش سرزنان نماینده عربستان باز شد.

در اواخر بازی نیز تلاش النصر و استقلال حاصلی نداشت و دو تیم از فرصت‌های نصفه و نیمه خود نتوانستند استفاده لازم را ببرند و در نهایت این بازی با برتری یک گله تیم النصر به پایان رسید.

استقلال با این شکست و با ۳ امتیاز در جایگاه هفتم جدول ۱۲ تیمی لیگ نخبگان آسیا در منطقه غرب قرار گرفت و النصر نیز با ۷ امتیاز رده چهارم این جدول را به خود اختصاص داد.

استقلال ایران صفر - النصر عربستان یک

گل‌ها: آیمریک لاپورت (۸۱) برای النصر

شکست آبرومندانه استقلال مقابل یاران رونالدو و تیم متمول النصر عربستان + فیلم

ترکیب استقلال مقابل النصر:

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی (۸۷- میلاد زکی پور)، رامین رضاییان، دیدیه اندونگ، زبیر نیک‌نفس (۸۷- آرش رضاوند)، محمدحسین اسلامی (۸۷- گوستاوو بلانکو)، جلال‌الدین ماشاریپوف (۷۲- گائل کاکوتا) و مهرداد محمدی (علیرضا کوشکی-۷)

ترکیب النصر مقابل استقلال:

بنتو، آیمریک لاپورت، محمد سیماکان (علی لاجامی-۴۶)، نواف بوشل، سالم النجدی (سلطان الغنام-۴۶)، عبدالله الخیبری (علی الحسن-۴۶)، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو مونتیرو، آنجلو گابریل (اندرسون تالیسکا-۵۵)، سادیو مانه (۸۳- وسلی ریبیرو) و کریستیانو رونالدو

گل اول النصر

جدول رده‌بندی لیگ نخبگان آسیا (غرب) در پایان هفته سوم

شکست نزدیک استقلال مقابل النصر پرستاره/ شاگردان سهراب فقط ۱۰ دقیقه کم آوردند + فیلم و جدول

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *