سفر‌های مارکوپولویی سرمربی تیم ملی هندبال؛ از حضور در دل کویر تا رسیدن به شهر گنبد‌های فیروزه‌ای

11:43 - 30 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۶۱۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سفر‌های مارکوپولویی سرمربی تیم ملی هندبال؛ از حضور در دل کویر تا رسیدن به شهر گنبد‌های فیروزه‌ای
سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال علاوه بر بازی سپاهان نوین - نفت و گاز گچساران، ۲ بازی دیگر از هفته سوم لیگ برتر هندبال مردان را از نزدیک تماشا می‌کند.

خبرگزاری میزان - هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال از روز گذشته با انجام یک بازی آغاز شد و امروز، دوشنبه ۳۰ مهرماه، نیز با برگزاری چهار دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شود. 

«رافائل کاستیلو»، سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال، که از هفته اول لیگ برتر هندبال در سالن محل‌های برگزاری حضور داشته و علاوه بر ارزیابی بازیکنان از نزدیک، دوره‌های دانش‌افزایی در شهر‌های مختلف برگزار کرده، این هفته از اراک به اصفهان سفر کرد و بعد از دیدن بازی سپاهان نوین - نفت و گاز گچساران، امروز بازی تیم‌های گیتی پسند - نیروی زمینی کازرون و فولاد مبارکه سپاهان - زغال سنگ طبس را از نزدیک نظاره می‌کند. 

این مربی بادانش اسپانیایی تا به حال در شهر‌های کرمان، بافق، اراک و اصفهان حضور داشته و بازی‌های لیگ برتر را از نزدیک تماشا کرده و سپس ارزیابی کاملی در مورد انتخاب بازیکنان تیم ملی هندبال ایران انجام خواهد داد.

همچنین «کاستیلو» با حضور در مسابقات لیگ آیندگان در اراک استعداد‌ها و بازیکنان نسل آینده هندبال کشور را از نزدیک ارزیابی کرد. 

سرمربی تیم ملی هندبال کشور پس از پایان بازی‌های هفته سوم لیگ برتر، به مدت سه روز دوره دانش‌افزایی برای مربیان علاقمند اصفهانی برگزار می‌کند و سپس به تهران باز خواهد گشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *