گفت‌وگو|

افشاگری جنجالی سرمربی اخراجی پرسپولیس: در جریان خیلی از مسائلی که به ضرر آنها بود، بودم/ می‌توانم ثابت کنم از بازیکن پول گرفته‌اند/ موی دماغ‌شان شده بودم!

11:12 - 30 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۶۰۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تعداد نظرات: ۲ دیدگاه
افشاگری جنجالی سرمربی اخراجی پرسپولیس: در جریان خیلی از مسائلی که به ضرر آنها بود، بودم/ می‌توانم ثابت کنم از بازیکن پول گرفته‌اند/ موی دماغ‌شان شده بودم!
سرمربی اخراجی جوانان پرسپولیس گفت: من در جریان خیلی از مسائلی بودم که به ضرر مدیران پرسپولیس بود پس هر چه سریعتر باید از آنجا می‌رفتم؛ مثلا من می‌دانستم که از پدر و مادر‌ها پول می‌گیرند حتی فایل‌های صوتی آن را هم دارم!

حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با میزان، درباره برکناری‌اش از سرمربیگری تیم جوانان پرسپولیس اظهار داشت: مدیر آکادمی پرسپولیس گفته که از او حرف شنوی نداشتم! آن‌ها می‌خواستند یک سری مسائل را قبول کنم که من نمی‌پذیرفتم! از اول فصل مشکلاتی وجود داشت که در نهایت کار به اینجا رسید و برکنار شدم.

وی افزود: به من می‌گفتند مصاحبه نکن، اما من در حمایت از مربیان که مبلغ قراردادشان پایین بود مصاحبه می‌کردم. اینکه به سرمربیان ماهی ۷،۸ میلیون بدهند یک توهین است و فساد از همینجا شروع می‌شود. آن‌ها با این کار به مربی می‌فهماندند که هر کاری می‌خواهی خودت انجام بده! مدیریت و باشگاه در این بخش ضعیف عمل کردند، من دنبال این بودم به آکادمی توجه بیشتری شود. باشگاه اخیرا به این مسائل توجهی نمی‌کرد و تلفن‌های من را هم جواب نمی‌دادند.

از پدر و مادر‌ها پول می‌گیرند و فایل‌های صوتی آن را هم دارم!

سرمربی اخراجی جوانان پرسپولیس گفت: وقتی پیکان را بردیم بدون مشورت با من به بازیکنان پول دادند؛ به یک بازیکن ۲۰ میلیون و به بازیکن دیگر ۹۰ میلیون دادند و.. بدون اینکه به سرمربی بگویند قرارداد‌ها را امضا کرده بودند. محسن خلیلی چطور برای خودش تصمیم‌گیری کرده است؟ مگر او بازیکنان را انتخاب کرده که قراردادشان را بنویسد؟ این‌ها یعنی اینکه می‌خواهند در کار من دخالت کنند. 

خان‌محمدی تصریح کرد: ما هفته نهم با ۵ امتیاز اختلاف در صدر جدول بودیم این به هم ریختگی و اختلاف بین بازیکنان از همانجا و بستن قرارداد‌ها به آن شکل شروع شد. بازیکنان ناراحت بودند و به من می‌گفتند چرا چنین کاری کردند و بین بازیکنان فرق گذاشتند؟ تیم به هم ریخت، بازیکنان تمرکز کافی نداشتند و این اتفاقات باعث افت ما شد. این کار غیرحرفه‌ای بود و با غرض ورزی انجام شد. بالاخره خوششان نمی‌آمد که من آنجا باشم؛ موی دماغ‌شان شده بودم! من در جریان خیلی از مسائلی که به ضرر آن‌ها بود قرار داشتم، پس هر چه سریعتر باید از آنجا می‌رفتم! مثلا من می‌دانستم که از پدر و مادر‌ها پول می‌گیرند حتی فایل‌های صوتی آن را هم دارم!

برخلاف آنها می‌توانم ثابت کنم که از بازیکن پول گرفته‌اند

وی در واکنش به این مسئله که گفته می‌شد بازیکنی را با دریافت پول به تیم جوانان پرسپولیس اضافه کرده، عنوان کرد: من بازیکن فنی انتخاب کرده بودم به من گفتند این بازیکن در جای دیگر قبلاً پول داده و بازی کرده! من به درویش گفتم او هم پذیرفت و گفت اینکه جای دیگر پول داده به ما مربوط نیست و مشکلی ندارد! من واقعا بازیکن فنی برداشته بودم، اما آن‌ها گفتند من پول گرفته‌ام که این مسئله صحت نداشت و اگر داشت ثابت می‌کردند. برخلاف آنها من می‌توانم ثابت کنم که آنها از بازیکن پول گرفته‌اند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: برخی مسائل را مطرح کردم و جلوی بعضی کار‌ها را گرفتم که این اتفاقات باعث برکناری من شد! سال گذشته هم یکسری کار‌ها را به من می‌گفتند انجام بدهم که من برخی را انجام می‌دادم و برخی را هم انجام نمی‌دادم، اما امسال در این مسائل به اختلافات زیادی رسیده بودیم.

بازیکن تیم ملی که اصلاً بازی نمی‌کرد را می‌آوردند، اما من نمی‌پذیرفتم!

خان‌محمدی در رابطه با بازیکنانی که به او تحمیل می‌شد، مطرح کرد: به من نامه می‌زدند که فلان بازیکن ضعیف است و باید از لیست خارج شود و بازیکن تیم ملی که اصلاً بازی نمی‌کرد را می‌آوردند و من نمی‌پذیرفتم! به مربیان من می‌گفتند که خان‌محمدی بازیکنان را چگونه انتخاب کرده! که این‌ مسائل غیرحرفه‌ای بود و مشکلات و شبهاتی را ایجاد می‌کرد و باعث بروز اختلافات در تیم می‌شد. آن‌ها دنبال این بودند به من چیز‌هایی را نسبت بدهند، اما نتوانستند! من در این ۵ سال بیش از یک میلیارد تومان هزینه کرده‌ام و هر کاری از دستم برمی‌آمد برای تیم‌های پایه انجام دادم.

وی در پایان در خصوص اینکه گفته می‌شود دلایل برکناری‌اش مسائل فنی است، خاطرنشان کرد: این که بگویند من را بخاطر مسائل فنی برکنار کردند مسئله بی‌ربطی است. کارنامه من مشخص است، کسی را برکنار کردند که سال گذشته تیم نوجوانان را قهرمان کرده بود و در کار مربیگری ضعیف عمل نکرده بود. همین الان هم بهترین نتایج آکادمی پرسپولیس را تیم جوانان دارد. مطمئن باشید دلیل برکناری من فنی نیست و این‌ها دنبال بهانه بودند و خودشان می‌دانند داستان چیست!

انتهای پیام/



بابا مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
0
0
هر دم از این باغ بری می رسد
حسین
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
0
0
مگه بستن قرارداد،وتعیین مبلغ از وظایف مربیه،که باید به شما بگن مربی بازیکن معرفی میکنه دیگه قرارداد وظیفه باشگاه همین اظهار نظر نشون میده شما دنبال درصد بودی
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *