عملکرد عجیب و غریب مدافع سابق رم در تیم آماتوری دوران کودکی

10:48 - 30 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۵۹۸
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
عملکرد عجیب و غریب مدافع سابق رم در تیم آماتوری دوران کودکی
مدافع سابق تیم‌های رم و ناپولی در تیم دوران کودکی خود موفق به ثبت آمار عجیبی از گلزنی در یک بازی شد.

خبرگزاری میزان - کاستاس مانولاس، مدافع سابق تیم‌های رم و ناپولی، به تازگی به باشگاه آماتوری پاناکسیاکوس بازگشته است. این باشگاه از زادگاه او در جزیره ناکسوس یونان است. پس از یک دوره ناموفق در تیم‌هایی مانند المپیاکوس، سالرنیتانا و بازی در امارات، او تصمیم گرفت که دوران حرفه‌ای خود را در تیم آماتوری زادگاهش ادامه دهد.

مانولاس بعد از نزدیک به ۵۰۰ بازی حرفه‌ای در سطح اروپا، اکنون به تیم آماتوری دوران کودکی خود بازگشته تا باقی دوران فوتبال خود را در آنجا سپری کند. مدافع سرشناس و ۳۳ ساله سابق تیم ملی یونان در تیم آماتور پاناکسیاکوس توپ می‌زند.

وی در نخستین بازی خود برای این باشگاه، درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و تنها در ۳۴ دقیقه موفق به زدن پنج گل شد. بازگشت او به پاناکسیاکوس باعث خوشحالی مردم ناکسوس شده و نشان می‌دهد که او هنوز توانایی‌های خود را حفظ کرده است.

در این بازی تیم پاناکسیاکوس موفق شد رقیب خود، تیم مارپیسایکوس را با نتیجه ۱۲ بر ۱ شکست دهد تا مانولاس با وجود اینکه یک مدافع است، موفق به خلق آمار عجیب ۵ گل در ۳۴ دقیقه شود!

گفتنی است؛ کاستاس مانولاس پیش از این در انتقالی آزاد تا تابستان ۲۰۲۴ به سالرنیتانا پیوسته بود و پس از جدایی از این باشگاه راهی لیگ یونان شده بود.

عملکرد عجیب و غریب مدافع سابق رم در تیم آماتوری دوران کودکی

انتهای پیام/


برچسب ها: مانولاس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *