دقیقی در دوراهی رفسنجان - خرم‌آباد/ بلاتکلیفی بلای جان سرمربی جوان شمس‌آذر

9:13 - 30 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۵۸۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دقیقی در دوراهی رفسنجان - خرم‌آباد/ بلاتکلیفی بلای جان سرمربی جوان شمس‌آذر
سرمربی مستعفی تیم فوتبال شمس آذر قزوین در دوراهی حضور در دو تیم شهرستانی قرار دارد.

خبرگزاری میزان - بعد از جدایی و خداحاففظی چند باره سعید دقیقی با تیم فوتبال شمس آذر قزوین شایعات زیادی درباره مقصد بعدی این سرمربی جوان منتشر شد از خیبر خرم‌آباد گرفته تا مس رفسنجان.

خیبری‌ها در حالی که نتایج به نسبت مطلوبی در نخستین حضور خود در لیگ برتر کسب کرده‌اند به دنبال تغییرات در رأس کادرفنی تیم خود هستند اتفاقی عجیب که ریشه و دلیل آن هنوز مشخص نیست و باید دید آیا این تغییرات انجام خواهد شد یا نه. خیبر بعد از ۵ هفته رضا مهاجری را برکنار کرد و مارکو اورلیو دستیار برزیلی‌اش را جایگزین کردند، اما ظاهراً از عملکردش رضایت ندارند و یکی از گزینه‌های آنها دقیقی است.

اما جدیدترین مشتری دقیقی تیم فوتبال مس رفسنجان است که بعد از جدایی محرم نویدکیا با امیرحسین پیروانی به عنوان مربی موقت در هفته هشتم به میدان رفت.

دقیقی در نیم‌فصل گذشته لیگ بیست و سوم هم به عنوان سرمربی مس رفسنجان معرفی شد، اما به خاطر مشکلات مالی رفسنجانی‌ها مجبور شد بار دیگر به قزوین برگردد و حالا مجدداً مورد توجه مدیران باشگاه مس قرار گرفته است.

این مربی که به نظر می‌رسد از ثبات لازم برای تصمیم‌گیری برخوردار نیست در ابتدای فصل هم هدایت ملوان را بر عهده گرفت و مازیار زارع متقابلاً به شمس آذر رفت، اما تنها چند روز پیش از آغاز رسمی مسابقات فصل جاری هر دو مربی به تیم‌های سابق خود بازگشتند.

دقیقی که با صعود با شمس آذر به لیگ برتر نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و در اولین فصل حضورش در لیگ برتر نتایج درخشانی کسب کرد اکنون وارد یک دور تسلسل باطل شده است که ممکن است به آینده مربیگری او آسیب وارد کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *