برگزاری دیدار پرسپولیس - الغرافه در زمین بی‌طرف

12:38 - 29 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۴۷۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
برگزاری دیدار پرسپولیس - الغرافه در زمین بی‌طرف
گفته می‌شود کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الغرافه در زمین بی‌طرف شده است.

خبرگزاری میزان - بعد از مشکلات به وجود آمده برای میزبانی تیم‌های فوتبال کشورمان از حریفان خارجی در زمین خودی و برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در زمین بی‌طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه استقلال هم اعلام کرد که امکان میزبانی از النصر عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا را نخواهد داشت و باید در زمین ثالث از حریف خود میزبانی کند که استقلالی‌‎ها ورزشگاه راشد دوبی را برای این امر معرفی کردند تا پس فردا (سه‌شنبه اول آبان ماه) به مصاف حریف خود بروند.

این اتفاق برای تراکتور تبریز هم در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا برای دیدرا مقابل روشن تاجیکستان رخ داد که قرار شد جای میزبانی دیدارهای رفت و برگشت دو تیم تغییر کند.

اما این پایان ماجرا نیست و گفته می‌شود کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که این باشگاه امکان میزبانی از الغرافه در هفته چهارم لیگ نخبگان ۲۰۲۵ را نخواهد داشت و این بازی باید در زمین بی‌طرف برگزار شود.

سرخپوشان ایران بعد از مصاف با السد، در چهارمین پیکار خود از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا (نخبگان)، دوشنبه، ۱۴ آبان، میزبان الغرافه خواهند بود. این بازی با توجه به دستورالعمل‌های صادره از سوی کنفدراسیون فوتبال و فیفا، امکان برگزاری در ایران را ندارد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در همین ارتباط با ارسال نامه‌ای که از طریق فدراسیون فوتبال ایران در اختیار باشگاه قرار گرفت، خواهان معرفی کشور ثالث و ورزشگاه محل برگزاری این مسابقه شد.
از اولویت‌های باشگاه پرسپولیس برای انجام این مسابقه با توجه به سهولت سفر و امکان حضور هواداران پرسپولیس و تماشاگران ایران، کشور امارات است. در این ارتباط پس از اخذ تصمیم نهایی، مراتب به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *