پیام تسلیت رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در پی شهادت یحیی سنوار

12:50 - 29 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۴۶۹
دسته بندی: سیاست ، عمومی
پیام تسلیت رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در پی شهادت یحیی سنوار
آیت‌الله محمد حسن اختری گفت: شهادت مجاهد شهید سنوار، مهر بطلانی جنایت‌پیشه‌گان صهیونیست و تداوم مقاومت و خط جهاد است.

خبرگزاری میزان - در پیام تسلیت رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری آمده است: مشکل فلسطین یک راه بیشتر ندارد و آن حاکمیت ملت فلسطین بر سرزمین آباء و اجدادی است.

متن پیام آیت‌الله محمد حسن اختری بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون 
شهادت هنر مردان خداست. (امام خمینی ره)

چنگال خونین و دستان ناپاک رژیم غاصب صهیونیستی هر روز از آستین جنایت بیرون می‌آید و مجاهدان فلسطینی و لبنانی را یکی پس از دیگری از محور مقاومت می‌گیرد تا به خیال باطل خود از طریق خونریزی و تحمیل هزینه‌های جانی و مالی لایطاقبز خود، بتواند راه مجاهدت و اراده مبارزه را از ملت‌های آزادی‌خواه فلسطین و لبنان بگیرد.

در این راستا، این‌بار جنایت هولناک مرتکب شده و فرمانده قهرمان حماس شهید یحیی سنوار را به شهادت رسانده قهرمانی‌ که با رفتار‌های شجاعانه خود، سازمان جهنمی ترور رژیم غاصب و کودک‌کش را به سخره گرفته بود. باند ترور صهیونیستی غافل از این واقعیت است؛ ملتی که نزدیک به ۸ دهه، سنگین‌ترین هزینه‌های جانی و مالی را تحمل کرده و به‌خلاف آن هر روز پرنشاط‌تر از روز قبل در سنگر جهاد و شهادت حاضر شده، از پرداخت هیچ هزینه‌ای ابا ندارد.

فروغ ستاره‌ای به نام سنوار، مهر بطلانی بر این خیال خام همه جنایت‌پیشه‌گانی است که می‌پندارند از طریق ترور رهبران سیاسی و فرماندهان جهادی با تجربه، می‌توانند در پویایی سازمان رزم نیرو‌های جهادی اخلالی ایجاد کنند. اما آن‌چه این دژخیمان ستمگر نمی‌دانند این است که اولا هیچ رهبر، فرمانده و رزمنده جهادی دوست ندارد به مرگ طبیعی از این جهان برود. ثانیا از همان لحظه‌ای که کسی در مرتبه‌ای از مراتب رهبری و فرماندهی در گروه‌های جهادی قرار می‌گیرد، در اولین اقدام معاونان خود را تعیین می‌کند تا ارکان جهاد و مقاومت هیچگاه از رزم نماند.

همان‌طورکه با ترور رهبر فقید حماس شهید اسماعیل هنیه، سازمان حماس از هم نپاشید و شهید سنوار اجازه نداد کوچکترین خللی در مقاومت حماس پیش نیاید، با ترور ایشان نیز حماس از هم نخواهد پاشید و بزودی با معرفی رهبر جدید، خط جهاد ادامه خواهد یافت. تردیدی نیست که خون شهید سنوار بی‌پاسخ نخواهد ماند، و هم‌قطارانش جهاد و مقاومت در برابر مطامع شوم رژیم صهیونیستی را با قدرت ادامه خواهند داد و ثابت خواهند کرد ملتی که نزدیک به ۸ دهه با دست خالی در برابر اشغالگران تا بن دندان مسلح مقاومت کرده، هرگز و در هیچ شرایطی تسلیم نخواهند شد. مشکل فلسطین یک راه بیشتر ندارد و آن حاکمیت ملت فلسطین بر سرزمین آباء و اجدادی است.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست‌جمهوری، ضمن محکومیت تروریسم سازمان‌یافته رژیم جعلی که به مدد سلاح‌های پیشرفته آمریکایی ممکن می‌شود، شهادت یحیی سنوار رهبر سیاسی و فرمانده نظامی برجسته حماس را به مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مُد ظله‌العالی)، ملت فلسطین، رهبری حماس و همه نیرو‌های جهادی جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض نموده و بر ادامه راه این شهید قهرمان تاکید می‌کند.

جمهوری اسلامی ایران همانگونه که مقام معظم رهبری آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و رئیس جمهور محترم نیز اعلام فرموده‌اند همواره در کنار و همراه محور مقاومت خواهیم بود و از هیچ تلاشی در پشتیبانی از مقاومت دریغ نخواهیم کرد.

محمدحسن اختری

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *