حمله عجیب سرمربی منچستریونایتد به رسانه‌ها/ تن‌هاخ: خبرنگاران با من مشکل دارند؛ تیم در مسیر درستی قرار دارد

11:30 - 28 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۲۱۶
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
حمله عجیب سرمربی منچستریونایتد به رسانه‌ها/ تن‌هاخ: خبرنگاران با من مشکل دارند؛ تیم در مسیر درستی قرار دارد
سرمربی منچستریونایتد پیش از دیدار مقابل برنتفورد در اظهارنظری جنجالی گفت: خبرنگاران ورزشی با من مشکل دارند و فرافکنی می‌کنند.

خبرگزاری میزان - نشست خبری اریک تن‌هاخ پیش از دیدار مقابل برنتفورد برگزار و این سرمربی همچنان اصرار دارد که با مدیران منچستریونایتد مسیر فکری مشترکی را دنبال می‌کند. منچستریونایتد و برنتفورد عصر امروز در چارچوب هشتمین هفته لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. شیاطین سرخ که اخیرا فرم جالبی را به نمایش نمی‌گذارند، در اولدترافورد محکوم به پیروزی خواهند بود. طی دو هفته تعطیلات ملی، مدیران یونایتد آینده اریک تن‌هاخ را بررسی کردند و بدون آن که اطلاعاتی از جلسه ویژه آن‌ها منتشر شود، سرمربی هلندی برای بازی با برنتفورد آماده شده است.

تن‌هاخ در نشست خبری پیش از بازی با تیم توماس فرانک اظهار داشت: سر و صدا فقط از رسانه‌ها می‌آید، از برخی از شما، نه همه شما؛ داستان‌ها و افسانه‌ها را خلق می‌کنید و دروغ می‌گویید. من می‌دانم که در این باشگاه همه ما در یک مسیر مشترک قرار داریم. قبل از تعطیلات هم گفتم، اما چندین روزنامه‌نگار صحبت‌های من را باور نکردند. داخل باشگاه، وضعیت آرام است. البته، ما درباره اینکه کجا هستیم و موقعیت‌مان بحث می‌کنیم و باید مسیر را تغییر دهیم. به برنامه‌مان پایبند هستیم.

وی در ادامه افزود: شایعات اخراج؟ بیش‌تر این حرف‌ها را شما خبرنگاران می‌زنید. خیلی از رسانه‌ها من را باور ندارند اما من همچنان به روند مثبت تیم ایمان دارم. البته از موقعیتی که داریم راضی نیستیم. باید گل زدن را شروع کنیم چون مهم‌ترین بخش فوتبال است. مطمئنم نتایج تیم بهتر می‌شود.

تن‌هاخ در رابطه با انتخاب توخل به عنوان سرمربی تیم ملی انگلستان، گفت: تصمیم خوبی از جانب اتحادیه فوتبال انگلیس بود زیرا توخل خودش را به عنوان یک مربی سطح بالا ثابت کرده است. فکر کنم انگلیس فرصت فتح رقابت‌های بزرگ را دارد.

سرمربی منچستریونایتد در رابطه با عملکرد خط هوجمی تیمش مطرح کرد: به نظرم بازیکنان عملکرد خوبی دارند. ما فصل گذشته پیروز شدیم (اف‌ای کاپ)، شاید فراموش کرده باشید. وقتی با مشکلات مواجه می‌شویم، باید تیمی را انتخاب کنیم که به دلیل در دسترس نبودن بازیکنان، تعادل خوبی ندارد. اما به طور کلی، بازیکنان عملکرد خوبی دارند. ما اکنون باید شروع به گلزنی کنیم که مهم‌ترین بخش فوتبال است. باید این بخش را بهبود ببخشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *