خلیل الحیه: حماس تا تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس به راه خود ادامه می‌دهد/ بازگشت زندانیان صهیونیست مشروط به پایان جنگ غزه

15:53 - 27 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۱۰۰
خلیل الحیه: حماس تا تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس به راه خود ادامه می‌دهد/ بازگشت زندانیان صهیونیست مشروط به پایان جنگ غزه
یکی از سران جنبش حماس ضمن تایید خبر شهادت یحیی سنوار گفت که زندانیان صهیونیست بازگردانده نمی‌شوند مگر با توقف کامل جنگ، خروج نیروهای اشغالگر از غزه و آزادی اسرای فلسطینی و ما به راه خود ادامه می‌دهیم.

خبرگزاری میزان - خلیل الحیه، از سران جنبش مقاومتی فلسطینی حماس، اعلام کرد: زندانیان دشمن تنها با توقف جنگ و آزادی اسرای فلسطینی بازگردانده می‌شوند.

خلیل الحیه ضمن تایید خبر شهادت یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی این جنبش در جریان نبرد با رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد که این جنبش شهادت رهبر شهید یحیی سنوار را به امت اسلامی و عربی تبریک و تسلیت می‌گوید.

وی با بیان اینکه جنبش مقاومت اسلامی حماس عزادار شهید یحیی سنوار است، گفت: برای فرمانده طوفان‌الاقصی و رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس عزاداری می‌کنیم؛ فرمانده یحیی سنوار پس از آزادی از زندان به کار خود ادامه داد؛ سنوار ادامه کاروان شهدای بزرگوار در رکاب بنیان‌گذار شیخ احمد یاسین بود؛ خون شهدا همچنان راهگشا و انگیزه پایداری و استقامت ما خواهد بود.

الحیه تاکید کرد: حماس تا تشکیل کشور فلسطین در کل سرزمین فلسطین به پایتختی قدس شریف به راه خود ادامه می‌دهد و شهادت فرمانده سنوار و رهبران پیش از او تنها بر قدرت و استحکام حرکت ما خواهد افزود.

این مقام ارشد حماس همچنین گفت: اسرای اسرائیلی بازگردانده نمی‌شوند مگر با توقف کامل جنگ، خروج نیروهای اشغالگر از غزه و آزادی اسرای فلسطینی و ما به راه خود ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: یحیی سنوار جنگ ا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *