حاضر نشدن کشتی‌گیر ایرانی مقابل حریف رژیم صهیونیستی / آزادرنجبر: رفتار‌های انسانی از مدال ارزشمند‌تر است

12:51 - 27 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۰۷۹
حاضر نشدن کشتی‌گیر ایرانی مقابل حریف رژیم صهیونیستی / آزادرنجبر: رفتار‌های انسانی از مدال ارزشمند‌تر است
یوسف آزادرنجبر کشتی‌گیر کشورمان در رقابت‌های جهانی پیشکسوتان مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس حاضر به رقابت نشد.

خبرگزاری میزان - در حرکتی ارزشمند، انسانی و جوانمردانه، یوسف آزادرنجبر کشتی گیر وزن ۸۸ کیلوگرم تیم ملی ایران از رقابت با نماینده رژیم جعلی، کودک‌کش و اشغالگر صهیونیستی در مسابقات کشتی پیشکسوتان جهان خودداری کرد.

یوسف آزادرنجبر با بیان اینکه علیرغم یک‌سال تمرین مداوم برای شرکت در مسابقات کشتی پیشکسوتان جهان، حاضر به رقابت مقابل نماینده رژیم جعلی صهیونیستی نشدم، گفت: با آمادگی بالایی در مسابقات کشتی پیشکسوتان جهان که از ابعاد دیگری دارای ارزش است، حاضر شده بودم، اکثر کشتی گیران صاحب نام دنیا حضور دارند و من هم امیدوار بودم با توجه به تمرینات منظمی که داشتم روی سکوی جهانی قرار بگیرم، اما به دلیل احترام به مردم مظلوم فلسطین، غزه و لبنان از کشتی با نماینده رژیم صهیونیستی خودداری کردم.

آزادرنجبر تاکید کرد: برخی رفتار‌های انسانی و جوانمردانه، بیشتر از کسب مدال ارزشمند است و من معتقدم ورزشکاران ایرانی باید پرچمدار مبارزه با رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی باشند تا ظلم و بی‌رحمی این رژیم را بی‌پاسخ نگذارند.

قهرمان کشتی پیشکسوتان کشورمان گفت: افتخار می‌کنم که در دفاع از آرمان‌های کشورم برابر این ورزشکار رژیم کودک کش مبارزه نکردم. به رسمیت نشناختن ورزشکاران رژیم صهیونسیتی توسط ورزشکاران ما اقدامی شایسته است که باید آن را ارج نهاد.

یوسف آزادرنجبر در پایان با قدردانی از مربیان، خانواده‌اش و کسانی که در این مسیر برای او زحمت کشیده بودند، خاطرنشان کرد: امیدوارم بیش از پیش شاهد افتخارآفرینی جوانان غیور کشور‌مان در رقابت‌های جهانی و بین‌المللی باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *