دقیقی: شایسته پیروزی نبودیم/ هوادار از جان و دل تلاش کرد

21:23 - 26 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۰۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دقیقی: شایسته پیروزی نبودیم/ هوادار از جان و دل تلاش کرد
سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر اظهار داشت: بازیکنان فکر کردند به واسطه گل زودهنگام بازی ساده‌ای دارند، ولی تیم هوادار داشت از جان و دل تلاش می‌کرد.

خبرگزاری میزان - سعید دقیقی، سرمربی تیم فوتبال شمس آذر پس از تساوی تیمش مقابل هوادار در قزوین در نشست خبری گفت: بازی را می‌شود به چند بخش مختلف تقسیم کرد. ابتدا شروع خوب تیم شمس آذر و به گل رسیدن که حتی می‌توانستیم به گل دوم دست یابیم، ولی بازیکنانم بازی را راحت گرفتند. 

وی ادامه داد: بازیکنان فکر کردند به واسطه گل زودهنگام بازی ساده‌ای دارند، اما تیم هوادار داشت از جان و دل تلاش می‌کرد. این بازی می‌توانست ۶ امتیاز از باشگاه هوادار ما را جلو بیاندازد. آن تلاش و انگیزه مضاعف تیم هوادار باعث شد تا سوار بر بازی شوند. 

سرمربی تیم شمس آذر گفت: ما نیمه اول را خیلی بد به اتمام رساندیم. با این حال در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم شکل بازی ما عوض شد و تا قبل از گل سوار بر بازی شدیم. تیم حریف روی تک موقعیت به گل رسید. ما می‌توانستیم در ادامه به گل دست یابیم و به اندازه کافی حمله نکرد و به عقیده من شایسته پیروزی نبودیم. تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

دقیقی اظهار داشت: یک موضوعی نیز که به تیم شمس آذر فشار آورد آسیب دیدگی رضایی بود. ما نمی‌توانستیم بازی مالکانه از عقب داشته باشیم. تیم شمس آذر نیازمند حمایت بیشتر از سوی هواداران است. ما ابزار محدودی داریم. تیم هوادار ۳ بازیکن قدبلند را یک مرتبه به داخل زمین آورد، ولی ما این فرصت را نداریم. آن حمایت لازم از سوی هواداران را نداریم. با این حال از هوادارانی که امروز به ورزشگاه تشکر می‌کنم.

دقیقی در خصوص اینکه آیا افزایش قیمت بلیت باعث کم‌رنگ شدن حضور هواداران در بازی شمس آذر و هوادار بود، گفت: کف قیمتی که سازمان لیگ گذاشته را ما گذاشتیم و آن هم ۸۰ هزار تومان است. مشکلات اقتصادی است، ولی امیدوارم در سبد ماهیانه خانواده‌ها این مسئله را بگذارند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *