الحوثی: "غیرنظامی" بودن مانع از تعدی دشمن صهیونیستی نمی‌شود

17:02 - 26 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۰۲۰
الحوثی:
رهبر جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه تجاوز صهیونیستی به غزه هیچ طرفی را مستثنی قائل نشده است، گفت: تصاویر غزه نشان‌دهنده سطح جنایات صهیونیستی است و دشمن صهیونیستی تمام مردم لبنان را هدف قرار داده است.

خبرگزاری میزان - الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی امروز خود تاکید کرد: دشمن صهیونیستی در لبنان همان شیوه‌ای را به‌کار می‌برد که در غزه از آن استفاده کرد و تمام مردم را هدف قرار می‌دهد.

وی افزود: آن چه ما به‌عنوان امت به آن نیازمندیم افزایش هوشیاری در برابر دشمن برای دفع خطر آن است.

الحوثی با بیان اینکه تجاوز صهیونیستی به غزه هیچ طرفی را مستثنی قائل نشده است، تصریح کرد: "غیرنظامی" بودن مانع از تعدی دشمن صهیونیستی نمی‌شود و این دشمن حتی خبرنگاران و پزشکان و معلمان و دانش‌آموزان و تمام افراد جامعه را هدف قرار داده است.

وی گفت: تصاویر غزه نشان‌دهنده سطح جنایات صهیونیستی است و دشمن صهیونیستی تمام مردم لبنان را هدف قرار داده که جنایت "نبطیه" گواهی به این مدعاست.

الحوثی گفت: جنایات در غزه و لبنان ماهیت یهود را نشان داد و جنایات و ددمنشی صهیونیستی کافی است که انسان با ماهیت تجاوزکارانه یهود آشنا شود.

وی تاکید کرد: آمریکا شریک تمام جنایات و تجاوزگری اسراییلی است و اگر حمایت آمریکا نبود دشمن صهیونیستی نمی‌توانست به جنایاتش ادامه دهد.

الحوثی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تحقق اهداف مشترک‌شان در زمینه نابودسازی اعراب می‌کوشد.

وی گفت: آمریکا می‌کوشد زمینه را برای تسلط سیاسی و اقتصادی و همه جانبه دشمن صهیونیستی بر منطقه فراهم کند.

 

عبدالملک الحوثی گفت: دشمن می‌خواهد امت ما در خدمت منافعش باشند و هویت اسلامی‌اش را محو کند.

وی افزود: آمریکا و غرب با سلاح و پول و در سطوح سیاسی به دشمن کمک می‌کنند و همزمان می‌کوشند این دشمن را از جنایاتش تبرئه کنند.

الحوثی ادامه داد: یهود از ابتدا وحشی بودند و همزمان از حمایت غرب برای ارتکاب انواع جنایات برخوردارند و دشمن صهیونیستی در ۷۵ سال گذشته جنایات ددمنشانه زیادی مرتکب شده و به همین دلیل از ارزش‌های انسانی تهی است.

رهبر انصارالله یمن اظهار کرد:دشمن صهیونیستی با استفاده از بمب‌های اهدایی آمریکا به جنایاتش علیه مدارس محل سکونت آوارگان ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه رژیم اسرائیل آوارگان را در چادر‌های برزنتی‌شان با بمب‌های مرگبار هدف قرار می‌دهد و کودکان و زنان و سالمندان  را می‌سوزاند، ادامه داد: هدف دشمن صهیونیستی از تجاوز ددمنشانه‌اش به شمال غزه برای مستاصل کردن مردم فلسطین است.

وی گفت: بیش از ۵۰ هزار واحد مسکونی در شمال غزه توسط دشمن صهیونیستی با بشکه‌های انفجاری و رُبات‌های ویرانگر منهدم شده است.

الحوثی افزود: دشمن صهیونیستی کوشید هیچ اثری از زندگی در شمال غزه باقی نماند.

عبدالملک الحوثی ادامه داد: اعراب امتیازات زیادی دادند و حتی از آمریکا به‌عنوان شریک رژیم صهیونیستی تلاش برای تحقق صلح را خواستار شدند، اما راه‌شان سراب بود.

وی گفت: اعراب مسئولیت بزرگی در زمینه حمایت نظامی و مادی و تبلیغاتی از رزمندگان غزه دارند و اگر حمایت غربی لازم از مردم فلسطین و رزمندگان مقاومت فراهم شود اوضاع متفاوت می‌بود.

الحوثی اظهار کرد: در‌حالی‌که آمریکا و غرب از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند جهان عرب از مردم فلسطین حمایت نمی‌کند.

وی گفت: دشمنی صهیونیستی با همکاری آمریکا جنگی روانی را از طریق ایجاد فتنه داخلی برای مختل کردن جبهه لبنان به راه انداخته است.

الحوثی تاکید کرد: هدف دشمن از فشار‌های اخیر تغییر اوضاع سیاسی لبنان است.

رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه دشمن تصور می‌کرد که ترور رهبران حزب‌الله باعث تضعیف روحیه رزمندگان مقاومت و ترساندن مردم لبنان می‌شود، افزود: ناامیدی و شکست‌های مکرر دشمن در لبنان در نبرد‌های زمینی‌اش مشخص شده است.

وی اظهار کرد: رزمندگان حزب‌الله امروز عزم‌شان در زمینه مقابله با دشمن صهیونسیتی و عمل به مسئولیت‌های جهادی مقدس‌شان جزم‌تر از گذشته است.

الحوثی گفت: جبهه مقاومت عراق پس از شروع جنگ لبنان بیش از هر زمان دیگر فعال است و عراق در چارچوب طرح اسراییل بزرگ از نیل تا فرات در معرض هدف قرار دارد.

عبدالملک الحوثی اظهار کرد:، اما دشمن صهیونیستی و امریکا و کشور‌های غربی این پاسخ را نوعی مشکل آفرینی می‌دانند. این دشمن صهیونیستی بود که ابتدا تعدی کرد و ایران نیز پاسخ داد.

وی افزود: آمریکا و کشور‌های اروپایی دست دشمن صهیونیستی را برای هر جنایتی باز گذاشته و از آن حمایت می‌کنند تا هر کاری می‌خواهد انجام دهد آن وقت نام آن را دفاع از خود گذاشته‌اند.

الحوثی ادامه داد: اهداف شیطانی و توسعه طلبانه خطرناک رژیم صهیونیستی که با همکاری آمریکا انجام می‌شود تهدیدی برای امت ماست.

وی گفت: یکی از علل طولانی شدن جنگ در غزه حمایت‌های امریکایی و غربی و طمع‌ورزی و توطئه‌های آنان است لذا پناه بردن اعراب به سازمان‌های بین‌المللی برای توقف این روند بی‌فایده است. مزدوری و خیانت و عادی‌سازی اعراب باعث نزدیک شدن دشمن صهیونیستی به تحقق اهدافش با کمترین هزینه شده است.

وی با بیان اینکه رویکرد آمریکا و اروپا تلاش برای تحقق سیطره کامل اسرائیل بر منطقه است، افزود: کسی در منطقه از توطئه‌های اسرائیلی در امان نیست.

در حال تکمیل....


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *