ضرورت حفظ وحدت بین مدیران دستگاه‌های اجرایی و قضایی

16:46 - 26 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۰۱۸
ضرورت حفظ وحدت بین مدیران دستگاه‌های اجرایی و قضایی
معاون اول قوه قضاییه بر لزوم حفظ وحدت در بین مدیران دستگاه‌های اجرایی و قضایی در راستای ارایه خدمات مطلوب‌تر به مردم تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی ظهر پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان قم در سخنانی گفت: فرصت‌های خدمت‌گذاری به سرعت می‌گذرد و باید در دوره جدید مدیریت دادگستری استان قم ریل‌گذاری در مسیر خدمت‌رسانی مطلوب به مردم در عرصه‌های مختلف قضایی، اجتماعی و فرهنگی دنبال شود.

معاون اول قوه قضاییه گفت: امروز شاهد تجاوز‌ها و جنایات رژیم اشغالگر قدس هستیم و جهان نظاره‌گر این فجایع است و بلکه از این جنایت‌ها حمایت هم می‌کند و هر روز شاهد کشتار کودکان و زنان و مردان مردم مظلوم غزه و لبنان هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی افزود: رفتار‌های رژیم اشغالگر قدس در چهارچوب انسانیت نمی‌گنجد و این رژیم همه مرز‌های تجاوز را دریده و سید بزرگی همانند شهید سید حسن نصرالله را از ما گرفته است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند در این شرایط نیاز است اتحاد و انسجام خود را بیش از پیش حفظ کنیم و فلسفه امامت و ولایت ایجاد الفت و اتحاد بین مردم است و با این اتحاد می‌شود در برابر دشمن جانی پیروز شد و تفرقه ما را از فلسفه امامت دور می‌کند.

معاون اول قوه قضاییه در ادامه با بیان این‌که امروز وحدت نیاز اساسی استان قم است افزود: وحدت بین مسئولان قضایی و اجرایی در این شرایط در استان قم در سطح بالایی وجود دارد و اگر امروز شاهد پیشرفت و توسعه در قم هستیم مرهون اتحاد در بین دستگاه‌های مختلف هستیم و ایجاد الفت در بین کارکنان و قضات دستگاه قضا نیز باید بیش از سایر دستگاه‌ها باشد.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی ابراز کرد: باید فضا را برای ارتباط با مردم گسترده کنیم و پیوند با مردم را افزایش دهیم تا خدمت‌رسانی به جامعه افزایش یابد.

وی تاکید کرد: امروز برای خدمات بی‌شمارتر به مردم، نیازمند انسجام و اتحاد بیشتری هستیم و در طی مدیریت حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری شاهد ارائه خدمات خوبی از سوی دستگاه قضایی در استان قم به مردم بودیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی بیان کرد: تجارب گران‌سنگ مدیران به خصوص حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری در فرصت‌های دیگر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و فردی که جایگزین می‌شود نیز باید چهره شناخته شده‌ای باشد که البته همین‌گونه نیز بوده است.

وی ابراز کرد: همدلی و همدل کردن بین مدیران و خادمان ملت در راستای تحقق عدالت از ویژگی‌های حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی رئیس کل جدید دادگستری استان قم است.

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: قم دارای شرایط و ویژگی‌های خاصی است که می‌طلبد شیوه نوینی برای مدیریت عرصه قضایی را دنبال کرد.

وی تاکید کرد: ارتباط با مراجع عظام تقلید باید در دستور کار باشد و نصایح آنان مورد توجه مسئولان قضایی قرار گیرد و به کار گرفته شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *