عملکرد فاجعه‌بار مربی مغضوب رونالدو در آذربایجان/ سانتوش نیامده اخراج می‌شود؟

11:46 - 26 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۹۶۶
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
عملکرد فاجعه‌بار مربی مغضوب رونالدو در آذربایجان/ سانتوش نیامده اخراج می‌شود؟
سرمربی جدید تیم ملی فوتبال آذربایجان در حال و روز خوشی همراه با این کشور قرار ندارد.

خبرگزاری میزان - پس از ثبت نتایجی ضعیف با پرتغال در واپسین روزهای باقی مانده فرناندو سانتوش در تیم ملی کشورش، او از پرتغال جدا شد و ادامه سرمربیگری خود را در تیم ملی آذربایجان دنبال کرد. فرناندو سانتوش که به همراه پرتغال روزهای استثنایی و بی‌نظیری را گذراند به واسطه عملکرد ضعیفش در سال‌های آخر حضورش در پرتغال، از تیم ملی این کشور اخراج شد.

سانتوش در روزهای آخر خود در پرتغال تصمیمات عجیبی گرفت و رونالدو را در جام جهانی نیز نیمکت‌نشین کرد که این تصمیم او به مزاق رونالدو خوش نیامد و باعث ثبت نتاج ضعیفی از سوی این سرمربی شد تا جایی که هم بازیکنان پرتغال و هم اهالی فوتبال این کشور خواستار اخراج او شدند. نیمکت‌نشین کردن رونالدو و ثبت نتایج ضعیف باعث شد خیلی زود روزهای خوب سانتوش در تیم ملی کشورش فراموش شود و این مربی به آذربایجان برود.

سانتوش در آذربایجان نیز تاکنون موفق نبوده و در همین ابتدای کار، اهالی فوتبال این کشور خواستار اخراج این سرمربی شده‌اند! سانتوش در چهار بازی ابتدایی خود همراه با تیم ملی آذربایجان، چهار شکست را مقابل تیم‌های سوئد، اسلواکی و استونی تجربه کرده است. مشخص نیست مسئولان فدراسیون فوتبال آذربایجان چه تصمیمی بگیرند اما با روندی که سانتوش در این کشور پیش گرفته است، اخراج زودهنگام او غیرقابل تصور به نظر نمی‌آید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *