تحولات لبنان و اراضی اشغالی|

عملیات مقاومت عراق علیه ایلات؛ به‌صدا درآمدن آژیر هشدار در ۶۰ منطقه شمال اراضی اشغالی

10:43 - 26 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۹۴۶
عملیات مقاومت عراق علیه ایلات؛ به‌صدا درآمدن آژیر هشدار در ۶۰ منطقه شمال اراضی اشغالی
رشته عملیات حزب‌الله علیه مواضع صهیونیستی به موازات جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مناطق جنوبی لبنان اجرا می‌شوند.

خبرگزاری میزان - اقدام‌های تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه جنوب لبنان با بی‌توجهی به قوانین و مقررات بین‌المللی انجام می‌شود و شهروندان این منطقه را قربانی کارزاری جنایت‌کارانه می‌کند که طی چند هفته اخیر به‌صورت مداوم در جریان بوده است.

این خبر در حال به‌روزرسانی است ...

 

اتحادیه اروپا به‌دنبال محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به یونیفل
۱۴۰۳/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۷

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی و امنیت اتحادیه اروپا اعلام کرد: امیدوارم شورای اتحادیه حمله‌های اسرائیل به یونیفل را محکوم کند

شلیک ۵۰ موشک از لبنان به سمت اراضی اشغالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۱

روزنامه عبری‌زبان هاآرتص تاکید کرد که از بامداد امروز تا این لحظه ۵۰ موشک از لبنان به سمت مناطق شمالی فلسطین اشغالی شلیک شده است.

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی توانایی مقابله با حملات گسترده پهپادی را ندارد
۱۴۰۳/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۰

پایگاه خبری عبری‌زبان والا به نقل از یک افسر ارشد نیرو‌های ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که نیروی هوایی این رژیم نتوانسته قدرت و توان خود را در حدی که بتواند با تهدید حمله‌های گسترده پهپادی در جبهه شمال مقابله کند، ارتقا دهد.

تحولات لبنان در ساعات گذشته|
۱۴۰۳/۰۷/۲۶ - ۱۰:۴۳

- ارتش رژیم صهیونیستی در ساعات گذشته به مناطق مختلفی در جنوب لبنان ازجمله رامیا یورش برد.
- وزیر دفاع لبنان: ما به نیرو‌های بین‌المللی باقی‌مانده در جنوب کشور پایبند هستیم تا در اجرای کامل قطعنامه ۱۷۰۱ با ارتش ما همکاری کنند.
- حزب‌الله لبنان اعلام کرد: شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونه را با موشک بمباران کردیم؛ این جنبش مقاومتی لبنانی همچنین از هدف قرار دادن یک تانک مرکاوا در ارتفاعات اللبونه خبر داد؛ حزب‌الله همچنین اعلام کرد که محل تجمع نظامیان صهیونیست را در مزارع اشغالی شبعا هدف قرار داد.
- آژیر هشدار در ساعات گذشته در مناطق مختلفی از شمال اراضی اشغالی به صدا درآمد؛ منابع صهیونیستی می‌گویند که آژیر خطر در بیش از ۶۰ شهر و شهرک صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی به صدا درآمد.
- پنتاگون با اعلام خبر رایزنی لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا با یوآف گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادعا کرد که آستین خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای تضمین امنیت نیرو‌های یونیفل ازسوی رژیم صهیونیستی شد. 
- نخست‌وزیر ایرلند اعلام کرد: هدف قرار دادن عمدی سایت‌های یونیفل توسط اسرائیل مغایر با قوانین بین‌المللی و غیرقابل تحمل است.
- مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد: یک هدف حیاتی را در ایلات اشغالی هدف عملیات پهپادی قرار دادیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *