در ستایش از ستاره‌هایی که در آسمان سیر نمی‌کنند!/ وقتی قهرمان بودن سبک زندگی شد

8:45 - 26 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۸۷۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
در ستایش از ستاره‌هایی که در آسمان سیر نمی‌کنند!/ وقتی قهرمان بودن سبک زندگی شد
مهران برخورداری و آرین سلیمی به رغم اینکه سن و سال خیلی زیادی ندارند، بعد از درخشش در المپیک درگیر حاشیه نشدند.

خبرگزاری میزان - در بازی‌های المپیک پاریس، دو چهره درخشان ورزش ایران، مهران برخورداری و آرین سلیمی، با کسب مدال‌های ارزشمند نقره و طلا، توجه جهانیان را به خود جلب کردند. نکته قابل توجه در مورد این دو قهرمان، نه تنها موفقیت‌های چشمگیرشان، بلکه رفتار بسیار حرفه‌ای و دور از حاشیه آن‌ها پس از کسب این افتخارات بود.

مهران برخورداری که با کسب مدال نقره، نشان داد یکی از برترین تکواندوکاران جهان است، پس از این موفقیت نیز همچنان با همان روحیه تلاشگر و تمرکز بر اهداف آینده خود به تمرینات ادامه می‌دهد. او به جای اینکه درگیر حواشی و مصاحبه‌های جنجالی شود، تمرکز خود را بر روی بهبود عملکرد و کسب مدال طلا در مسابقات آینده قرار داد.

آرین سلیمی هم که با کسب مدال طلای المپیک، افتخار بزرگی را برای کشورمان به ارمغان آورد، همانند برخورداری، رفتار بسیار حرفه‌ای از خود نشان داد. او در مصاحبه‌های خود، با زبان ساده و بی‌آلایش، به بیان احساسات و اهداف خود پرداخت و از این فرصت برای الگو شدن برای جوانان استفاده کرد.

دو قهرمان بزرگ تکواندو می‌دانند که نباید به دنبال شهرت زودگذر و حواشی باشند، چون طلای واقعی با تلاش و تمرین کسب می‌شود نه در اینستاگرام!

قطعاً مدیریت هادی ساعی و اصغر رحیمی و همچنین مشاوره‌های مجید افلاکی به آن‌ها کمک کرده تا بتوانند دوران پساالمپیک را به بهترین نحو پشت سر بگذارند و حالا سلیمی و برخورداری می‌دانند که نامشان در ورزش ایران جاودانه شده و باید به فکر ادامه مسیر موفقیت و افتخارآفرینی باشند. 

باید پذیرفت این موضوع در دختران قهرمان و تاریخ‌ساز المپیکی تکواندو کمتر دیده شد و ناهید کیانی و مبینا نعمت‌زاده اکثر وقت خود را پس از درخشش در پاریس به اینستاگرام و حضور در برنامه‌های مختلف اختصاص دادند، اما این اواخر آن‌ها هم کم کم شرایط را درک کرده و به فکر ادامه مسیر قهرمانی افتاده‌اند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *