نورافکن: این پیروزی در تهران مزه دیگری داشت/ عفیف در حد و اندازه بازیکنان ما نیست

15:01 - 25 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۸۶۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نورافکن: این پیروزی در تهران مزه دیگری داشت/ عفیف در حد و اندازه بازیکنان ما نیست
مدافع تیم ملی گفت: بچه‌ها نشان دادند اکرم عفیف در حد و اندازه‌های طارمی و سردار و جهانبخش نیست.

خبرگزاری میزان - امید نورافکن ملی پوش فوتبال ایران، درمورد برد شیرین مقابل تیم ملی قطر پس از اتفاق تلخ در جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: با بعضی از هم تیمی‌ها که صحبت می‌کردم، واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که آن بازی را در جام ملت‌ها از دست دادیم. خودم در آن تورنمنت نبودم، ولی به عنوان یک ایرانی تا قبل از این بازی غصه عجیبی در دلم بود.

مدافع تیم ملی در ادامه گفت: قبل از بازی بزرگتر‌ها و باتجربه‌های تیم در رختکن صحبت‌هایی انجام دادند که خیلی عالی بود و با انرژی وارد زمین شدیم. به نظرم یکی از بهترین بازی‌های چندسال اخیر تیم ملی بود. با موقعیت‌های زیاد و بازی خیلی زیبا، واقعا قطر مغلوب شد. امیدوارم بتوانیم در ۲ بازی مقابل کره شمالی و قرقیزستان که اصلا تیم‌های دست و پا بسته‌ای نیستند نیز حداکثر امتیاز را بگیریم.

نورافکن درباره اینکه نشان داد به جز دروازه در همه پست‌ها می‌تواند بازی کند و میلاد محمدی چپ پا نیز در دفاع راست بازی کرد، تصریح کرد: اولین موردی که بعد از تغییر پست به ذهنم آمد این بود که خیلی‌ها در ایران منتظر بازی ما بودند. خداراشکر تا حدی توانستم جواب اعتماد کادرفنی را بدهم. میلاد محمدی هم خیلی خوب اکرم عفیف را مهار کرد و جای هیچ حرفی باقی نماند.

وی درمورد اینکه در ملوان نسخه جدیدی از او را شاهد هستیم و به نظر می‌رسد پس از مصدومیت سخت در سپاهان احیا شده و دیشب هم زوج خوبی با قائدی تشکیل داده بود، عنوان داشت: شب گذشته بازی خیلی خوبی را از مهدی قائدی و همه بچه‌ها دیدیم. همه خوب بودند و نمی‌توان گفت کسی خوب بازی نکرد، ولی باید بازهم روی نقطه ضعف‌ها کار کنیم. روی گلی که خوردیم، خودم باید بیشتر آن صحنه را نگاه کنم. درمورد باشگاه هم هنوز کار خاصی انجام نداده‌ایم. اهداف بزرگی در باشگاه داریم. بازیکنان خیلی خوب و کادرفنی پرتلاشی داریم. امیدوارم به این اهداف برسیم.

نورافکن درباره برگزاری بازی در امارات، عنوان داشت: چیزی که در قلبم هست و می‌خواهم بگویم این است؛ واقعا جای تاسف دارد که نمی‌توانیم در کشور خودمان میزبان بازی باشیم. تصور کنید اگر بازی در استادیوم آزادی با حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر برگزار می‌شد چقدر زیباتر بود و حس‌وحال خوبی به کشور می‌داد. اگر با ۴ گل در تهران برنده می‌شدیم خیلی بهتر بود، ولی اماراتی‌ها هم هرکاری می‌توانستند برای ایرانی‌ها انجام دادند که جای تشکر دارد.

وی درمورد اینکه اکرم عفیف اکرم خفیف شده بود، با مهدی طارمی هم درگیری‌هایی داشت و تلاش می‌کرد تمرکز بازیکنان تیم ملی را به هم بزند، خاطرنشان کرد: نه، می‌خواست با طارمی و سردار چالشی را داشته باشد، اما بچه‌ها نشان دادند در حد و اندازه‌های طارمی و سردار و جهانبخش و.. نیست.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *