برخورد خودرو با گاردریل در بزرگراه چمران منجر به فوت راننده شد

8:50 - 24 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۵۲۶
دسته بندی: جامعه ، حوادث
برخورد خودرو با گاردریل در بزرگراه چمران منجر به فوت راننده شد
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع تصادف در بزرگراه چمران خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش شهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: صبح امروز، ساعت ۴:۵۸ بامداد، حادثه تصادفی در مسیر جنوب به شمال بزرگراه چمران، بعد از خیابان ملاصدرا رخ داد. در پی این حادثه، دو ایستگاه آتش‌نشانی به سرعت به محل اعزام شدند و آتش‌نشانان در کمتر از ۳ دقیقه به صحنه رسیدند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پرشیا به دلایل نامشخصی با گاردریل میانی (تفکیک کننده مسیر تردد خودرو‌ها و مسیر بی‌آرتی) برخورد کرده بود. در خودروی مذکور، یک خانم جوان حدوداً ۳۰ ساله حضور داشت که متاسفانه به نظر می‌رسید کمربند ایمنی نبسته بود. بخشی از بدن وی از پنجره خودرو خارج و بخشی دیگر در داخل خودرو قرار داشت.

ملکی در ادامه با اشاره به این موضوع که آتش‌نشانان با آغاز عملیات رهاسازی، این خانم را از خودرو خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند، افزود: متاسفانه مشخص شد که وی جان خود را از دست داده است. پس از اتمام عملیات، محل حادثه برای بررسی علت وقوع به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد و عملیات آتش‌نشانی در ساعت ۵:۴۷ به پایان رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی رانندگان تقاضا می‌شود که در هر شرایطی، حتماً از کمربند ایمنی استفاده کنند، چرا که این اقدام می‌تواند در هنگام بروز سوانح و حوادث، به شکل قابل توجهی از آسیب‌های شدید جلوگیری کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *