مراسم استقبال از پیکر شهید نیلفروشان با حضور فرمانده نیروی قدس سپاه برگزار شد

8:41 - 24 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۵۲۳
دسته بندی: سیاست ، عمومی
مراسم استقبال از پیکر شهید نیلفروشان با حضور فرمانده نیروی قدس سپاه برگزار شد
مراسم استقبال از پیکر مطهر سردار سرلشکر شهید «عباس نیلفروشان» با حضور جمعی از فرماندهان سپاه و خانواده معظم این شهید والامقام در فرودگاه مهرآباد تهران برگزار شد.

خبرگزاری میزان -مراسم استقبال از پیکر شهید سردار سرلشکر عباس نیلفروشان، معاون سابق عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سحرگاه امروز با حضور سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار اشتری مشاور رئیس ستادکل نیروهای مسلح، فرماندهان عالیرتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده این شهید در فرودگاه مهرآباد برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه با حضور در این مراسم، از خانواده شهید نیلفروشان دلجویی کرد.

روز گذشته پیکر شهید نیلفروشان در نجف اشرف و کربلای معلا، طواف داده شده و برای تشییع به تهران منتقل شد.

در حرم امام حسین علیه السلام، شیخ عبدالمهدی الکربلائی نماینده ویژه آیت‌الله سیستانی در کربلا بر پیکر شهید نماز اقامه کرد و آحاد ملت عراق هم با افتخار خانواده سردار را در این مراسم همراهی کردند و با شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل، حمایت خودشان را از محور مقاومت در لبنان و فلسطین اعلام کردند.

پیکر سرلشکر شهید نیلفروشان، امروز سه‌شنبه ۲۴ مهر ساعت ۹ صبح در میدان امام حسین(ع) تهران تشییع می‌شود. مراسم وداع با پیکر شهید نیلفروشان چهارشنبه ۲۵ مهر و تشییع و خاکسپاری عصر پنجشنبه ۲۶ مهر در اصفهان برگزار می‌شود.

سرلشکر عباس نیلفروشان مستشار نظامی سپاه پاسداران، ششم مهر در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت، همراه با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به شهادت رسید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *