مسئولان قضایی استان گیلان در ۳ مسجد شهرستان رشت به درخواست‌های مراجعان رسیدگی کردند

17:55 - 23 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۴۸۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی استان گیلان در ۳ مسجد شهرستان رشت به درخواست‌های مراجعان رسیدگی کردند
رئیس کل دادگستری استان گیلان از حضور جمعی از اعضای شورای قضایی استان در ۳ مسجد شهرستان رشت در راستای تسهیل در روند رسیدگی به درخواست‌ها و پاسخگویی به مطالبات عموم مردم خبر داد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی  رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه این حضور، هفتمین دیدار چهره به چهره در سال جاری با مردم است اظهار کرد: طرح دیدار چهره به چهره با مردم در قالب برپایی میز خدمت در مساجد در راستای تاکیدات مسئولان دستگاه قضا و برای تسهیل در روند دسترسی عموم مردم به مسئولان و قضات دادگستری و اعضای شورای قضایی استان در ۳ مسجد نجفی جیلانی خیابان عطاآفرین، مسجد الغدیر حمیدیان و مسجد امام رضا (ع) گلسار بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با هدف فرهنگ سازی و ترویج سنت حسنه عفو و گذشت و استفاده از تریبون مساجد و سخنگاه‌ها برگزار شد.

وی همچنین با تشریح مزایای ارتباط مستمر و صمیمی مسئولان با مردم، تاکید کرد: این مهم رسالتی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و برگرفته از ارزش‌های انقلاب اسلامی است که مودت و امیدواری را در جامعه تقویت می‌کند و روند دسترسی مردم به مسئولان را تسریع می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان اظهار کرد: در یک سال گذشته، هیئت‌های قضایی استان در ۳۶۶ مسجد حاضر شده و با بیش از ۶۰۰۰ مراجعه کننده دیدار کردند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: برخی مشکلات مردم در خصوص نحوه خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی و خدمات رسان بود که مراتب به مسئولان مربوطه منعکس شد.

رئیس کل دادگستری استان در بخش دیگری از سخنان افزود: بخشی از این دیدار‌ها ناشی از دغدغه‌هایی بود که مراجعه کنندگان در روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی داشتند که با صدور دستورات و ارایه‌ی راهکار‌های قانونی و سازنده برطرف شد و بخش دیگر مربوط به دغدغه‌های عمومی افراد بود که نسبت به حفظ حقوق بیت المال و دفاع از منافع اکثریت مردم مطرح کردند و رهنمود‌ها و دستورات لازم در این خصوص ارائه شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: ملاقات مردمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *