وزارت بهداشت خواستار معافیت مالیاتی پلکانی برای پرستاران در لایحه بودجه ۱۴۰۴ شد

16:53 - 23 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۴۷۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
وزارت بهداشت خواستار معافیت مالیاتی پلکانی برای پرستاران در لایحه بودجه ۱۴۰۴ شد
معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت با ارسال نامه‌ای رسمی به سازمان برنامه و بودجه، خواستار معافیت مالیاتی کامل برای پرستاران شاغل در مناطق محروم و مرزی و کاهش نرخ مالیات برای سایر پرستاران در لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وبدا، عباس عبادی، با اعلام این خبر، افزود: با توجه به شرایط کاری سخت و طاقت فرسای پرستاران به ویژه در مناطق محروم و مرزی، پیشنهاد شده است که تمام درآمد‌های مالیاتی این گروه از پرستاران معاف شود. همچنین، برای سایر پرستاران شاغل در سایر مناطق کشور نیز پیشنهاد شده است که از مالیات پلکانی معاف شده و نرخ مالیات دریافتی آن‌ها به ۱۰ درصد محدود شود.

وی ادامه داد: این پیشنهادات با هدف بهبود وضعیت معیشتی پرستاران و قدردانی از خدمات شبانه روزی آن‌ها در حوزه سلامت مطرح شده است. امیدواریم با پیگیری‌های مستمر مسئولین مربوطه و تصویب این پیشنهادات در لایحه بودجه، گامی مهم در جهت حمایت از پرستاران برداشته شود.

معاون پرستاری وزارت بهداشت همچنین تصریح کرد: با توجه به نقش حیاتی پرستاران در ارائه خدمات درمانی، انتظار می‌رود که این پیشنهاد با استقبال دولت و نمایندگان مجلس و تصویب در لایحه بودجه ۱۴۰۴ همراه باشد.

انتهای پیام/


برچسب ها: معافیت مالیاتی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *