انهدام باند موبایل قاپ در بزرگراه همت

13:57 - 23 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۴۲۴
دسته بندی: جامعه ، حوادث
انهدام باند موبایل قاپ در بزرگراه همت
رئیس پلیس آگاهی پایتخت، با اشاره به دستگیری ۲ سارق تلفن همراه که در بزرگراه همت از سرنشینان خودرو، سرقت می‌کردند، گفت: از مخفیگاه متهم ۵۵ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

خبرگزاری میزان - صبح امروز دوشنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۳ سارقان موبایل قاپ اتوبان همت پس از دستگیری در پلیس آگاهی تهران با دستان بسته مقابل خبرنگاران ایستادند.

در این مراسم یکی از مالباختگانی که در محل حاضر بود ضمن تقدیر و تشکر از رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: از زمان سرقت تا امروز که مجرمین دستگیر شدند کمتر از ۲ ماه به طول انجامید.

در این مراسم سردار علی ولیپور گودرزی در جمع خبرنگاران گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ، ۲ سارق که مدتی پیش با پرسه زنی در بزرگراه‌های شهر تهران اقدام به موبایل قاپی از سرنشینان خودرو‌ها می‌کردند، شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران اظهار داشت: متهمان این پرونده با موتورسیکلت در بزرگراه‌های پرسه زده و تلفن همراه شهروندان و سرنشینان خودرو‌ها را سرقت می‌کردند. یکی به عنوان سارق و دیگری به عنوان اسکورت اقدام می‌کردند تا در صورت بروز مشکل برای اولی، نفر دوم به کمکش بیاید.

به گفته سردار ولیپور گودرزی پدر پرونده این متهمان ده‌ها فقره سرقت مشابه دیگر نیز وجود دارد و طی ۲۴ ساعت گذشته از مخفیگاه متهمان ۵۵ دستگاه تلفن همراه مسروقه نیز کشف شد.

سردار گودرزی، با تاکید بر این مطلب که اموال مسروقه در سریع‌ترین زمان ممکن به مالباختگان مسترد خواهد شد، تصریح کرد: تا کنون چهار مالخر اموال مسروقه که با این متهمان همدست بودند، نیز دستگیر شده اند.

این مقام انتظامی کشور در خاتمه اظهاراتش تاکید کرد: هنگامی که در بزرگراه‌ها و یا معابر با خودرو تردد دارید و مواقعی که با تلفن همراه مکالمه می‌کنید، شیشه خودرو را بالا برده و در‌های خودرو را قفل کنید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *