رشد میلیونی بیننده فوتبال در آمریکا با حضور شماره ۱۰؛ مارکتینگ به سبک بکام

13:07 - 23 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۳۹۹
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
رشد میلیونی بیننده فوتبال در آمریکا با حضور شماره ۱۰؛ مارکتینگ به سبک بکام
فدراسیون فوتبال آمریکا در جدیدترین آمار خود از رشد ۵ میلیونی تماشاگران در فوتبال این کشور خبر داد.

خبرگزاری میزان - پس از ژوئیه ۲۰۲۳ و پیوستن لیونل مسی به اینترمیامی، چشم و گوش بزرگترین رسانه‌های دنیا به فوتبال آمریکا خیره شد تا عملکرد فوق ستاره آرژانتینی را در لباس فلامینگو‌ها ببینند. حال پس از گذشت یک سال از حضور وی در فوتبال آمریکا مردم این کشور به سمت این ورزش سرازیر شدند. رشد ۵ میلیونی تعداد تماشاگر در این ورزش یکی از دستاورد‌های مهم این فدراسیون بود.  

اکثر رسانه‌های دنیا از جمله ESPN درباره تأثیر عجیب حضور مسی و جذب تماشاگر در این کشور است. بر اساس گزارش این رسانه، حضور مسی باعث شده بلیت‌فروشی مسابقات لیگ آمریکا با رشد ۲۰۰ برابری همراه شود. بر اساس گزارش ESPN، حضور مسی در لیگ MLS باعث شده به‌صورت میانگین در هر بازی ۲۲ هزار تماشاگر حضور پیدا کنند که در بازی‌های با حضور مسی این تعداد به بیش از ۶۰ هزار نفر افزایش پیدا می‌کند.  

رشد میلیونی بیننده فوتبال در آمریکا با حضور شماره ۱۰؛ مارکتینگ به سبک بکام

در این بین رسانه‌های آمریکایی آمار جدیدی را اعلام کردند و از رشد عجیب و جالب تماشاگران فوتبال در این کشور داد. رشته فوتبال که در بین مردم آمریکا از محبوبیت زیادی برخوردا نیست تا پیش از حضور مسی ۶ میلیون نفر تماشاگر برخوردار بود، اما با حضور مسی در لیگ MLS فوتبال این کشور بیش از ۵ میلیون تماشاگر رشد داشت تا جایی که دیوید بکام با این انتقال چهره مارکتینگ این رشد چشمگیر قرار گرفت.

انتهای پیام/


برچسب ها: لیونل مسی لیگ MLS

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *