بنیاد تعاون و رفاه کارکنان قوه قضاییه تشکیل شد

10:07 - 23 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۳۳۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بنیاد تعاون و رفاه کارکنان قوه قضاییه تشکیل شد
معاون اول قوه قضاییه از تشکیل بنیاد تعاون و رفاه کارکنان قوه قضاییه و تدوین گروه‌های شغلی قضات برای کمک به بهبود معیشت آن‌ها خبر داد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در جلسه با اعضای شورای قضایی و روسا و دادستان‌های استان گلستان با بیان اینکه نیاد تعاون و رفاه کارکنان قوه قضاییه تشکیل شد، اظهار کرد: گروه‌های شغلی قضات برای کمک به بهبود معیشت آنها نیز تدوین شد. 

معاون اول قوه قضاییه گفت: اساسنامه بنیاد تعاون تدوین و تصویب و ابلاغ شده و اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل آن انتخاب شده‌اند.

وی با بیان اینکه اولویت بنیاد تعاون ساخت مسکن است، افزود: قلمرو حقوقی و قانونی این بنیاد وسیع است و تلاش آن کم کردن دغدغه‌های قضات و کارمندان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی افزود: موضوع گروه‌های شغلی قضات هم پس از بازنگری، نهایی شد و به زودی پس از تصویب و امضای رئیس قوه قضاییه ابلاغ خواهد شد.

معاون اول قوه قضایبه با قدردانی از اقدام رئیس کل دادگستری گلستان برای تجلیل از روسای کل سابق دادگستری این استان گفت: قدردانی از کسانی که سال‌ها عمر خود را به تلاش شبانه‌روزی و خدمت در دستگاه صرف کرده‌اند کار شایسته و بدیعی است و این اقدام مبارک نهایتاً یک رویه در کشور خواهد شد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *