گفت‌وگو|

صفرپور: توانایی فنی دختران تکواندو را در میدان جهانی همه دیدند/ بی‌تعارف شایسته قهرمانی بودیم

7:45 - 23 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۲۸۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
صفرپور: توانایی فنی دختران تکواندو را در میدان جهانی همه دیدند/ بی‌تعارف شایسته قهرمانی بودیم
سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر گفت: بچه‌های ما در رقابت‌های جهانی کره‌جنوبی گل کاشتند و توانایی فنی دختران ما را همه دیدند.

فاطمه صفرپور در گفت‌وگو با میزان، درباره درخشش دختران تکواندو در میدان جهانی اظهار داشت: رقابت در رده‌های سنی پایه با بزرگسالان متفاوت است، چون بازیکنان به دلیل سن پایین با شرایط روحی و روانی خاصی مواجه هستند. می‌دانستیم در نوجوانان جهان کار سختی داریم، اما دختران ما گل کاشتند.

وی افزود: از تیم هشت نفره ما، پنج نفر فینالیست شدند و چهار طلا کسب کردیم. شاید کسی باور نمی‌کرد در روز اول دو طلا بگیریم، اما این اتفاق مسیر را برای سایر بچه‌ها هموارتر کرد.

کسب عنوان قهرمانی از همه چیز مهمتر بود

سرمربی تیم تکواندو دختران به سطح بالای مسابقات اشاره کرد و گفت: توانایی فنی بالای تیم ما را همه دیدند و به احترام تیم ما کلاه از سر برداشتند. بی تعارف شایسته قهرمانی بودیم و در خاک کره موفق شدیم نتیجه تاریخی کسب کنیم.

وی در مورد کسب عنوان بهترین مربی خانم مسابقات تصریح کرد: این‌ها همه لطف خداست و حاصل یک کار تیمی است. نمی‌گویم از این جایزه خوشحال نیستم، چون واقعاً به خودم، همکارانم و تیمم افتخار می‌کنم، اما کسب عنوان قهرمانی از همه چیز مهمتر بود.

این قهرمانی تازه شروع کار ماست

صفرپور درباره اینکه آیا ایران تنها تیمی بود که در بخش دختران بیش از یک مدال طلا داشت، گفت: بله؛ ما چهار مدال طلا گرفتیم و ۶ کشور دیگر هرکدام یک طلا کسب کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این تازه شروع کار ماست و دختران تکواندو نوجوانان می‌توانند آینده این رشته را در بخش بانوان تضمین کنند. از تمام مسئولان فدراسیون هم بابت حمایت‌هایشان تشکر می‌کنم و موفقیت تیم پسران را هم تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *