مدیرعامل استقلال: نباید برای آمدن مربی فرانسوی عجله می‌کردم/ به افرادی که در فضای مجازی پول پاشی می‌کنند کاری ندارم

16:37 - 22 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۲۸۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل استقلال: نباید برای آمدن مربی فرانسوی عجله می‌کردم/ به افرادی که در فضای مجازی پول پاشی می‌کنند کاری ندارم
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اکثر اسامی منتشر شده برای سرمربیگری استقلال از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی این مربیان است.

خبرگزاری میزان - فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه استقلال، درباره آخرین وضعیت مذاکره این باشگاه با گزینه‌های سرمربیگری اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*مذاکرات ادامه دارد. درست است که با فرانسوی نشد، اما مذاکره با سایر گزینه‌ها ادامه دارد و دنبال این هستیم که با گزینه‌ای که پروژه مد نظر باشگاه را اعمال کند به توافق برسیم و هر چه سریعتر معرفی شود.

*به عنوان یکی از هواداران استقلال در باشگاه حضور دارم و نظر اکثریت را دنبال می‌کنم. به آن دسته از افراد اقلیت که فقط تخریب می‌کنند کاری نداریم. کاری به این اقلیت که در حال پول پاشی در فضای مجازی هستند یا دلال‌هایی که منافع شان در باشگاه قطع شده یا آن‌هایی که دیگر در باشگاه نیستند ندارم.

*حتما دنبال برآورده کردن خواسته اکثریت هستیم. سعی کردیم وظایف مان را به درستی انجام دهیم و از ابتدای فصل هم این کار را کردیم. ما دنبال این هستیم که رضایت هواداران را جلب کنیم. همین مسیر را ادامه خواهیم داد تا بتوانیم سرمربی استقلال را انتخاب کنیم.

*اگر به ابتدای فصل برگردیم بازهم نکونام را انتخاب می‌کنید؟: قطعا همین طور است. من هنوز هم اعتقاد دارم تیم خوبی بودیم. نکونام انتقاداتی دارند که حق شان است، اما من اعتقاد دارم که می‌توانستیم تیم موفق باشیم. متاسفم که این اتفاق نیفتد.

*اکثر اسامی منتشر شده برای سرمربیگری استقلال از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی این مربیان است که می‌خواهند با استفاده از ابزار هواداران این گزینه را به باشگاه نزدیک کنند. ما موارد مختلف را بررسی کنیم و در مرحله آخر انتخاب سرمربی جدید هستیم.

*سهراب بختیاری زاده از روز اولی که حضور پیدا کرده یک بدنساز آورده و تیم خودش را تکمیل کرد. ارتباط خوبی بین سرمربی و کادر فنی و بازیکنان هست. با این حال این مانع نمی‌شود که ما دنبال سرمربی خارجی نرویم. برخی دنبال این هستند که القا کنند ما دنبال سرمربی خارجی نیستیم، اما قطعا این کار را خواهیم کرد.

*سرمربی آینده آبی پوشان باید با بودجه باشگاه متناسب باشد. ضمن این که شخصیت بالایی هم داشته باشد و بتواند تیم را مدیریت کند و از نظر فنی هم استقلال را به جایگاهی برساند که جزو مدعیان قهرمانی باشد.

*باشگاه استقلال خانه پیشکسوتان است و آن‌ها هر زمانی که بخواهند می‌توانند تشریف بیاورند. ما از نقطه نظرات آن‌ها استفاده می‌کنیم و خیلی از این‌ها در جریان کار‌هایی که باشگاه انجام داده نبودند. می‌گفتند این مسایل را به هواداران هم منتقل کنید تا در جریان قرار بگیرند. این‌ها را به زودی اعلام خواهیم کرد. اگر سکوت کردیم به خاطر این بود که تنش زیاد نشود. کار‌های زیادی صورت گرفته که بزودی اعلام خواهیم کرد. 

*انتخاب لوگوئن همان خواسته هواداران بود. از من انتظار داشتند مربی هرچه زودتر سر تمرین حاضر شود. شاید اگر کمی به کار تاخیر می‌دادم، نتیجه بهتری حاصل می‌شد. بعد از اینکه آفر ما را تایید و امضا کرد، بلافاصله نامه‌ها را برای فدراسیون و شورای برون برزی فرستادم.

*۲ نوع ویزای کاری و توریستی داریم. برای ویزای کاری اقدام کردم و درکنارش با ویزای توریستی قصد آوردنش به ایران را داشتم. متاسفانه نامه‌ای که زدیم در یک رسانه منتشر و از دسترس خارج شد. یعنی برای اینکه کار در امنیت کامل باشد نباید هیچ کاری انجام بدهیم و اجازه بدهیم بیایند و بعد کار را انجام بدهیم که این مستلزم زمان بیشتری است. الان در مرحله انتخاب هستیم. در جلسه هیات مدیره نفرات مد نظرمان را اعلام می‌کنیم و بعد آنالیزی که صورت گرفته است را بررسی می‌کنیم و نتیجه نهایی را اعلام خواهیم کرد. 

*مصاحبه‌ انتقادی سیدحسین حسینی؟: حسینی قراردادی بسته که عدد امسال آن مشخص است. هیچ مشکل و شبه‌ای ندارد و او انتظار داشت همین قرارداد ثبت شود که ما گفتیم حق دخالت دخل و تصرف در قرارداد‌هایی که قبلا ثبت شده نداریم. همین الان دو تا سه مدیرعامل استقلال پرونده شان در دادسرا در حال پیگیری هست. با سیدحسین حسینی صحبت کردیم که برای قرارداد سال بعد جبران کنیم و رضایت خاطرش جلب شود. 

*دیدار با النصر در خارج از کشور؟: باید تا فردا باید میزبان قطعی این بازی مشخص شود که احتمالا این بازی در دبی برگزار خواهد شد. با روحیه‌ای که در بین بازیکنان استقلال می‌بینم قطعا روز خوبی برابر النصر خواهیم داشت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *